امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» خواننده ایران، ایران در بستر بیماری+عکس

خواننده ایران، ایران در بستر بیماری+عکس

 

برنامه «هفت» شب گذشته تصاویر تکان دهنده‌ای از رضا رویگری خواننده، نقاش و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را مقابل دیدگان مخاطبان قرار گرفت تا یادی شود از بازیگری که در چند سال اخیر تا حدودی نیز مورد بی مهری قرار گرفته بود؛ بازیگری که حالا وضعیت جسمانی چندان مناسبی ندارد و خطر مرگ از کنار گوشش گذشت.

 

به گزارش تابناک، رضا رویگری خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون که وضعیت وخیمی را به واسطه سکته قبلی پشت سر گذاشت و با انتقال از بخش آی سی یو به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد تا برنامه هفت این هفته در منزلش سراغ او برود.
 

پیش از این مدیر برنامه‌های رویگری درباره دلیل بروز سکته در رویگری توضیح داده بود: متاسفانه در خون او لخته خونی وجود داشت که به مغز او راه پیدا کرد و باعث سکته مغزی شد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,رضا رویگری

 

مردی که دیروز «ایران ایران»ش، همراه یک ملت انقلابی بود

این بازیگر ۶۷ ساله سینمای ایران از ۱۳ دی ماه به دلیل آنچه عارضه مغزی نام برده‌اند در بخش آی سی یو بیمارستان پارسیان بستری بود و به تازگی مرخص و در منزلش بستری شده است. او که تاکنون در بیش از هفتاد فیلم و سریال نقش آفرینی کرده، پیش از این عارضه مشغول بازی در سریال “معراجی‌ها” بوده است.
 

رویگری که با سرود انقلابی «ایران ایران» شناخته شد و این نوایش همراه یک ملت انقلابی بود، تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. او علاوه بر خوانندگی، در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سالهای اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

 

اخبار فرهنگی – تابناک