امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز+تصاویر

ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز+تصاویر

بازیگر خوش سیمای هالیوودی که اغلب به خاطر سری فیلم‌های «عملیات غیرممکن» شناخته می‌شود. یکی از جنجالی‌ترین ثروتمندان دنیا و یکی از پراشتهاترین آنها.

«تام کروز» بازیگر و تهیه کننده یکی از ثروتمندترین و در عین حال پردرآمدترین ستارگان سینما است. او بازیگری حرفه‌ای را از سال ۱۹۸۳ با فیلم (Risky Business) آغاز کرد و با فیلم (Top Gun) به شهرت رسید.

بر اساس رتبه‌سنجی سال ۲۰۱۲ فوربس، ثروت تام کروز بیش از ۲۵۰ میلیون دلار است که بخش زیاد آن از بازی در فیلم‌های پرفروش «اسلحه بزرگ» (۳۵۳ میلیون دلار)، «گزارش اقلیت» (۳۵۰ میلیون دلار)، «مرد بارانی» (۳۵۰ میلیون دلار» و «مأموریت غیر ممکن» (۶۹۰ میلیون دلار» به دست آمده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

پایگاه داده‌های IMDB دستمزد «تام کروز‌» را برای بازی در نقش اصلی بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون دلار عنوان کرده است که مازاد بردستمزد، بخشی از سود فیلم نیز به بازیگر تعلق می‌گیرد. به گونه‌ای که مجموع دستمزد او از بازی در فیلم‌های «چشمان کاملا بسته»، «آسمان وانیلی»، «جری مک گوآیر» و «آخرین سامورایی» بیش از ۲۵ میلیون دلار بوده است. با این حال ۳ قسمت فیلم «مأموریت غیر ممکن» دستمزدی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار (با احتساب سود فیلم) برای کروز به همراه داشته است.

کروز تاکنون ۳ مرتبه ازدواج کرده که همگی آنها به جدایی منجر شده است. هرچند او در پرونده‌های طلاق شکست خورده ولی از آنجا که ثروت کلانی دارد به راحتی از عهده جریمه‌های طلاق برآمده است. او اخیرا برای به دست آوردن حضانت دخترش «سوری‌» ۵۰ میلیون دلار باخته است.

«کروز» به عنوان یک سوپر استار همانند آنها نیز زندگی می‌کند. چندین خانه، عمارت و خودروی لوکس به علاوه استدیوی تهیه‌کنندگی فیلم فقط بخشی از ثروت او را تشکیل می‌دهند.

عمارت «بورلی هیلز»
۳۵ میلیون دلار

این عمارت که به سال ۱۹۳۷ باز می‌گردد در مساحتی به وسعت ۳ هزار مترمربع بنا شده و از ۹ اتاق خواب،‌ ۷ سرویس بهداشتی، استخر، زمین تنیس و چند سالن پذیرایی برخوردار است. «جنیفر انیستون»، «اورلاندو بلوم» نیز همسایگان او در این منطقه هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

 

عمارت تلوراید
۳۰ میلیون دلار

این عمارت هم در مساحتی بیش از ۴ هزار متر در کلورادو قرار دارد و کروز با مهمانان ویژه‌اش در این عمارت ملاقات می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

 

آپارتمان نیویورک
۳ میلیون دلار

آپارتمان نیویورک که بیشتر به پنت هاوس شباهت دارد از ۱۰۰۰ متر بنا و چندین اتاق خواب، آشپزخانه، سالن پذیرایی برخوردار است. «دانیل رادکلیف» یکی از همسایگان او در این آپارتمان است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

 

جت‌های شخصی «گالف استریم‌» و «اَویت پیتس»

او پس از بازی در فیلم «تاپ گان» به فکر خرید هواپیما و گرفتن گواهینامه پرواز افتاد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

پورشه ۹۱۱ و «بوگاتی ویرون» ۲ خودروی مورد علاقه او هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته‌هایی درباره ثروت تام کروز

او جزیره اختصاصی ندارد ولی از اولین افرادی بود که برای سفر به فضا بیش از ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کرد. برندهای مورد تأیید او برمونت و تیموتی اورست هستند.