امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» شرط مسی برای پیوستن به بایرن مونیخ

لیونل مسی

 

شرط مسی برای پیوستن به بایرن مونیخ

 

بایرن مونیخ در یکی، دو فصل اخیر توانسته درخشش کم نظیری را در فوتبال اروپا از خود نشان دهد و به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

 

فیلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ در گفت‌وگو با نشریه بیلد اعلام کرد: امکان خرید لیونل مسی از طرف بایرن مونیخ وجود دارد و ممکن است که این ستاره آرژانتینی تابستان آینده راهی بایرن مونیخ شود. البته به نظر من تنها دلیلی که باعث خواهد شد مسی تابستان آینده به بایرن برود این است که بایرن یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شود و به این صورت این باشگاه به بهترین مقصد برای مسی تبدیل خواهد شد.

 

ماگات در ادامه گفت: هر بازیکنی دوست دارد که در بایرن مونیخ بازی کند. بایرن باشگاه بزرگی است و همیشه به دنبال کسب افتخار بوده است. خیلی از بازیکنان برتر فوتبال جهان آرزو دارند که بتوانند در تیم بایرن مونیخ بازی کنند.

 

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره نتایج خوب این تیم در یکی، دو فصل گذشته گفت: بایرن مونیخ ۱۰ سال پیش نیز برترین تیم آلمان بود و در اروپا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت البته آنها مثل تیم اکنون نبودند. اکنون بایرن تیمی بسیار قدرتمندتر نسبت به فصل‌های قبل دارد. سال‌های قبل فقط ۱۰- ۱۲ بازیکن خوب در بایرن مونیخ بودند اما اکنون بایرن مونیخ ۲۵ بازیکن خوب و بزرگ دارد. اگر آنها سیاست نقل و انتقالات خود را به همین شکل جلو ببرند فکر می‌کنم که تا ۱۰ سال دیگر نیز برترین تیم اروپا باشد.

 

بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل در مرحله یک هشتم نهایی باید با آرسنال دیدار کند. اگر بایرنی‌ها موفق شوند در این فصل به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابند به اولین تیمی تبدیل خواهند شد که در لیگ قهرمانان توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. از سال ۱۹۹۲ که لیگ قهرمانان اروپا جایگزین جام باشگاه‌های اروپا شد هیچ تیمی نتوانسته قهرمانی خودش را تکرار کند.

 

صدرنشین بوندسلیگا در هفته نوزدهم در خانه از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی خواهد کرد.