امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» شوماخر چند کیلو وزن کم کرده است؟

اخبار ,اخبار ورزشی ,میشائل شوماخر

 شوماخر چند کیلو وزن کم کرده است؟

شرایط میشائل شوماخر راننده آلمانی و قهرمان اسبق رقابت های فرمول یک دنیا هنوز به عنوان یک معما مطرح است؛ در شرایطی که گفته می شد کمای مصنوعی او نزدیک به دو هفته طول خواهد کشید با این حال پس از گذر چندماه هنوز شوماخر در کما است و شرایط سلامتی او تغییر زیادی نکرده است.

به گزارش تدبیر همزمان با این خبرها گفته شد که شوماخر حتی اگر به هوش هم بیاید فلج خواهد شد. این در شرایطی است که همین یکی دو روزه شایعه شد که او حتی همین حالا که در بیمارستان هم بستری است فلج شده است.

اما روزنامه « گاتزتا دلو اسپرت » ایتالیا در آخرین گزارشی که درباره شوماخر نوشته این موضوع را رد کرده و نوشته که قهرمان سابق دنیای فرمول یک فلج نشده است ولی به شدت وزن خود را از دست داده است. این روزنامه که خواسته منبع خبری اش در بیمارستان گرونوبل، بیمارستانی که شوماخر در آن بستری است، بی نام بماند نوشته شوماخر ۲۰ کیلو وزن از دست داده است و از ۷۵ کیلو به ۵۵ کیلو رسیده است.

این خبر درحالی به بیرون مخابره شده که روزنامه « دیلی تلگراف » پیش تر در گزارشی درباره وضعیت شوماخر نوشته بود که فقط یک معجزه می تواند او را نجات دهد. این روزنامه انگلیسی هم که نخواسته بود نام منبع خبری اش فاش شود در گزارشی در این باره که به قلم خبرنگارش آمده بود نوشت:« مسئولان بیمارستان قبل از اینکه خانواده شوماخر درباره وضعیت او اظهار نظر کنند صحبتی نخواهند کرد ولی پزشکان به خانوده او خبر داده اند که فقط یک معجزه می تواند شوماخر را نجات دهد ».
اخبار ورزشی – تدبیر