امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» یادی از جشن تولد زنده‌یاد پروین میکده در سریال پایتخت + تصاویر

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پروین میکده

 یادی از جشن تولد زنده‌یاد پروین میکده در سریال پایتخت + تصاویر

آخرین کار تلویزیونی زنده‌یاد پروین میکده در تلویزیون بازی در سریال پایتخت ۲ سیروس مقدم بود؛ ضمن اینکه وی در سریال «خانه به دوش» رضا عطاران هم ایفای نقش زیبا خانم را بر عهده داشت که این سریال اکنون از شبکه آی‌فیلم..

«پارسال همین روزها بود که در جمع «پایتخت»ی‌ها برایش جشن تولد گرفتیم و او اینک در کنار ما نیست؛ یادش بخیر … »

این بخشی از خاطرات تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از زمان همکاری با بازیگر تازه‌ درگذشته‌ی سینما و تلویزیون، پروین میکده است.

الهام غفوری که از شنیدن خبر درگذشت پروین میکده – بازیگر سریال «پایتخت ۲» – ابراز ناراحتی و بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: اصلا خبر نداشتم که ایشان فوت کرده است. یادش بخیر؛ پارسال همین روزها بود که در سکانسی مربوط به خانه سالمندان با ایشان همراه بودیم و ایشان در «پایخت ۲» بازی داشت.

 

تنها خاطره‌ای که از وی به یاد دارم این است که زنده یاد میکده در اکثر کارهای آقای مقدم حضور داشت. به یاد دارم سال گذشته سر صحنه سریال «پایتخت ۲» خیلی مریض احوال بود اما با همان بی‌بنیگی‌اش از ما خیلی تشکر می‌کرد که برای «پایخت ۲» وی را دعوت کردیم.

او ادامه داد: زنده‌یاد خانم میکده خیلی خوشحال بود که هنوز هم هست و می‌تواند در تلویزیون بازی داشته باشد.

تهیه‌کننده «پایتخت ۲» ضمن تعریف خاطره‌ای از زنده‌یاد پروین میکده که صبح امروز پیکرش در سکوت خبری در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد، خاطرنشان کرد: پارسال همین روزها بود که سر صحنه «پایتخت۲» برای ایشان بدون اینکه خودش مطلع باشد‌ جشن تولد گرفتیم و آقای مقدم به او هدیه داد. خانم میکده از این اتفاق خیلی غافلگیر شده بود و خودش هم نمی‌دانست که روز تولدش بود. آخرین تولد زنده‌یاد پروین میکده را «پایتخت»ی‌ها برای او گرفتند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پروین میکده

پروین میکده در پشت صحنه سریال پایتخت

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پروین میکده

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پروین میکده

زنده یاد پروین میکده در فیلم «پوپک و مش ماشالا»

 

آخرین کار تلویزیونی زنده‌یاد پروین میکده در تلویزیون بازی در سریال «پایتخت ۲» سیروس مقدم بود؛ ضمن اینکه وی در سریال «خانه به دوش» رضا عطاران هم ایفای نقش زیبا خانم را بر عهده داشت که این سریال اکنون از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است.

اخبار فرهنگی – سیمرغ