امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» کل کل فرزاد حسنی و آزاده نامداری در برنامه سال تحویل

کل کل فرزاد حسنی و آزاده نامداری در برنامه سال تحویل
 

کل کل فرزاد حسنی و آزاده نامداری در برنامه سال تحویل

 
فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از مدت‌ها در برنامه سال تحویل شبکه دو سیما حضور پیدا کردند.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آزاده نامداری و فرزاد حسنی در کنار هم عهده دار ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو بودند و میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون یکی از مهمانان این برنامه بود.

میلاد کی مرام در پاسخ به این پرسش فرزاد حسنی که آیا دیر به جایی که الان هستی نرسیدی و گرفتن جایزه جشنواره برایت چه طعمی داشت؟ گفت: «این جایزه برایم ارزش معنوی زیادی داشت. رسیدن به اینجا برایم سخت بود. اینکه از شهرستان به تهران بیایی و دنبال هدفت باشی و در زمانه‌ای که آدم‌ها برای پر رنگ شدن هزار رنگ می‌شوند تحمل کردن برخی شرایط سخت است اما من انرژی دارم و اصولا آرزویی ندارم بلکه هر چه در ذهنم هست هدف است.»

فرزاد حسنی خطاب به میلاد کی مرام گفت: «وقتی جایزه گرفتی کسی هم نارحت شد؟» و میلاد کی مرام در پاسخ گفت: «به نظرم مهم‌تر این است که روی کارم انرژی بگذارم و در حرفه‌ای که برخی ممکن است از موفقیتت خوشحال نشوند شعار زندگی‌ام این است که رقیبی ندارم و تنها رقیبم خودم هستم به همین خاطر هر روز سعی می‌کنم از خودم جلو بزنم.»

کی مرام در ادامه گفت: «کار در تلویزیون و سینما برایم فرقی نمی‌کند برایم کار خوب مهم است حتی اگر یک تیزر یا تئا‌تر باشد.»

او در پاسخ به پرسش فرزاد حسنی که آیا قصد ازدواج دارد یا خیر نیز گفت: «فعلا موقعیت ازدواج ندارم.»

فرزاد حسنی هم خطاب به او گفت: «مگر من داشتم؟ کل دارایی من پر رویی بوده.»

آزاده نامداری هم به شوخی گفت: «شما هم که به نظر می‌رسد از دارایی آقای حسنی داشته باشید.»