امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» ستاره اسکندری در کنار مزار پوپک گلدره

ستاره اسکندری
 

ستاره اسکندری در کنار مزار پوپک گلدره

 
ستاره اسکندری، بازیگر سینما و تئاتر، در برنامه سه ستاره، با حضور در کنار مزار پوپک گلدره، بازیگری که بر اثر سانحه تصادف درگذشت از او و سریال نرگس یاد کرد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که بعد از فوت گلدره جایگزین او در سریال «نرگس» شده بود، گفت: «من فقط برای این که راش‌های پوپک باقی بماند قبول کردم که در سریال «نرگس» بازی کنم و به همین خاطر ادامه کار را به عهده گرفتم. هنوز هم باورم نمی‌شود که پوپک از بین ما رفته است و احساس می‌کنم او یک امانتی دست من داد و رفت.»

او ادامه داد: «بازی سریال «نرگس» کار سختی بود. احساس می کردم من دو نفرم؛ یعنی علاوه بر اینکه به عنوان ستاره اسکندری متعهدم به یک چیزی، باید بتوانم به اندازه پوپک هم تلاش کنم، برای پوپک هم تلاش کنم.»

او همچنین از مادر زنده‌یاد پوپک گلدره یاد کرد و گفت: «یاد مادر پوپک افتادم که چقدر با بزرگواری یک روز بعد از اجرای تئاتر به من زنگ زدند و گفتند، هر جا هستی بدان دعای یک مادر پشتت هست، بابت کاری که کردی و نگذاشتی پوپک حذف شود.»

او در ادامه در کنار مزار هنرمندانی چون عسل بدیعی بازیگر، بابک بیات اهنگساز ،اجمد آقالو بازیگر، عمران صلاحی شاعر و طنز پرداز، جواد ذوالفقاری کارگردان نمایش های کودک و نوجوان و عروسکی، پرویز یاحقی آهنگساز و نوازنده و … حاضر شد و از هنرمندان درگذشته ایرانی در سال‌های اخیر یاد کرد.