امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» عکس های مهناز افشار در نوروز 93 / بیوگرافی

عکس های مهناز افشار در نوروز ۹۳ / بیوگرافی

تک عکس جدید مهناز افشار

مهناز افشار دارای دیپلم رشته تجربی و و فارغ التحصیل رشته تدوین از موسسه غیرانتفاعی است . وی در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید .

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید . مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد ؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار با یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی “محمد حسینی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد ازدواج کرده است .

تصاویر جدید مهناز افشار

مهناز افشار در موزه هنرهای شهر لس آنجلس

منبع : alootorsh.ir

بازیگران ایرانی, بیوگرافی, بیوگرافی بازیگران ایرانی, بیوگرافی مهناز افشار, خصوصیات مهناز افشار, درباره بازیگران زن ایرانی, درباره مهناز افشار, زندگی شخصی مهناز افشار, زندگینامه مهناز افشار, مهناز افشار, ویژگی های مهناز افشار