امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» پیش بینی وضعیت آب و هوا در روز سیزده بدر

اخبار,اخبار اجتماعی,پیش‌بینی وضعیت هوا

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روز سیزده بدر

روز طبیعت در بیشتر مناطق کشور هوا گرم است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز طبیعت در بیشتر مناطق کشور هوا گرمتر می‌شود.

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز مناطقی از جنوب شرق بارش باران، برف، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در مناطق مرتفع و سردسیر شاهد بارش برف هستیم، ادامه داد: در نقاط مستعد و سرد سیر تَگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز شمال غرب و غرب و همچنین سواحل غربی دریای خزر از میزان بارش‌هایش کاسته خواهد شد.

نقشینه افزود: فردا بارش‌ها در سواحل شرقی خزر و نوار شرقی کشور رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر از غرب کشور شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود که از اواخر وقت چهارشنبه این بارش‌ها در استانهای غربی آغاز خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز بعداز ظهر و امشب و همچنین فردا شاهد سرعت وزش باد در فلات مرکزی از جمله تهران، قم، سمنان، و دامنه جنوبی البرز خواهیم بود، در حقیقت سرعت وزش باد در این مناطق شدید می‌شود.

وی بیان کرد: در روز چهارشنبه که روز طبیعت است، دریای خزر و خلیج فارس مواج است، ولی باید به طور کلی بگویم، هوا در بیشتر مناطق کشور از ظهر این روز گرمتر خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: آسمان امروز نیمه ابری، گاهی ابری پیش بینی شده است.

وی افزود: امروز بارش کولاک برف و تَگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، و مناطق شمالی زنجان، قزوین، تهران و همچنین کردستان پیش بینی می‌شود. در حقیقت این استان‌ها بارش کولاک برف و تَگرگ و بارش برف داریم.
اخبار اجتماعی – تسنیم