امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» ست های پیشنهادی لباس برای سفر (بر اساس فرم بدن)

ست های پیشنهادی لباس برای سفر (بر اساس فرم بدن)

 

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

حتی اگر آدم اقتصادی باشید بازهم می توانید لباس مد روز بپوشید و در حالیکه در سفر درگیری های زیادی خواهید داشت مثل کم خوابی ، مشکلات خرج و مخارج ، امنیت و خطرو…بازهم دلیل نمی شود که خوش لباس نباشید. آی بانو برای حل این مشکل فکرهایی کرده است .

 این لباس های مخصوص سفر شما را از هر نظر کامل نشان می دهند از زمانی که سوار تاکسی می شوید تا زمانی که برای خرید بلیط می روید. خودتان را برای لباسهای مد روز و شیک آماده کنید.

اندام مستطیل شکل

این کت برش دار به هر بدن خط کش فرمی ، انحنا می دهد کمربند برای این مدل لباس باعث می شود اندام شبیه ساعت شنی شود، در حالیکه یقه ومدل بالای لباس ، بالاتنه را حجیم تر نشان می دهد و تضاد رنگ آستین باعث شده که این لباس مدرن به نظر برسد. این لباس را با یک شلوار کشی راحت می توانید بپوشید. این لباس ها را با یک جفت کیف و کفش چرمی مشکلی ست کنید.

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

اندام مثلثی

پوشیدن این لباس باعث می شود توجه از قسمت سنگین بدن ( باسن ، پهلو و ران ) برداشته شود. یقه بافته شده این بلوز باعث می شود ، بیشتر توجه ها به قسمت بالای بدن معطوف شود در عین حال این لباس شما را در هوای سرد ، گرم نگه می دارد. این بلوز را با یک شلوار جین تقریبا بلند بپوشید. این سبک لباس باعث می شود پاها صاف و کشیده تر بنظر برسند بعلاوه کشباف بودن این لباس در زمانی که برای مدت طولانی مجبور به نشستن باشید به شما خیلی کمک می کند. این لباس ها را با کفش های صاف و تخت ست کنید تا برای حمل ملزومات سفر خسته نشوید.

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

اندامهای مثلث معکوس

شانه ها و قفسه سینه پهن همیشه انتخاب لباس را برای افرادی با این ویژگی کمی دشوار می کند و همین قضیه باعث می شود که تمرکز خود را روی ناحیه کمر و پایین لباس متمرکز کنیم. این ژاکت گرم و نرم در ناحیه دامن حجیم تر است که باعث می شود بین اندامهای فوقانی و تحتانی تعادل برقرار شود . همچنین لباسی مناسب برای مسافرت است ( یک لباس فوق العاده شیک ). این لباس را با بلوز آستین بلند مشکی بپوشید و برای انتخاب شلوار بدنبال مدلهای راحت باشید. سایه روشن این لباس با دور کردن توجه دیگران از بالاتنه، باعث می شود شما احساس راحتی کنید. کیفی با نقش پوست ماری می تواند شما را آماده برخاستن برای سفر کند.

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

اندامهای ساعت شنی

لباس های گرم برای مسافرت ها ضروری هستند حتی اگر به مناطق گرمسیری مسافرت می کنید، شاید هواپیمایی که شما را به آنجا می برد مثل یخچال سرد باشد. برای اندامهای ساعت شنی یک ژاکت مردانه یقه باز می تواند گزینه خوبی باشد. برای کسانی که هم شانه و هم باسن پهنی دارند ، ژاکت ورزشی مناسب است. شما به نظر درخشنده می آیید حتی اگر آن را با یک جفت کفش ورزشی بپوشید. بعلاوه ورود و خروج با آن از بخش امنیتی فرودگاه بسیار آسان است. برای حفظ کلاس و سرعت تردد آن را با یک شلوار استرچ کشی ست کنید. وسایلی که به همراه این مدل لباس می توانید انتخاب کنید عبارتند از یک کفش ورزشی ظریف طلایی و یک شال گلدار.

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

اندام گرد

یک کت سبک وزن راسته برای اندامهای گرد بسیار مناسب می باشد. چون این فرم لباس شکم را پوشانده و شما را گرم نگه می دارد. رنگ صورتی ملایم شما را در زمان خستگی شیک و مد روز نشان می دهد. این لباس را با یک شلوار جین تنگ بپوشید اینکار باعث می شود وسط بدن کمتر به چشم بیاید. در زمان پرواز از اینکه شلوار جین شما کشی است خدا رو شکر می کنید. با این لباس ها می توانید یک جفت کفش باله ای اسپرت ست کنید.

لباس های مناسب سفر,جدیدترین ست های لباس

 

منبع : ibanoo.ir , بیتوته