امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» نحوه ثبت نام برای یارانه ها در روزهای تعطیل

نحوه ثبت نام برای یارانه ها در روزهای تعطیل
 

نحوه ثبت نام برای یارانه ها در روزهای تعطیل

 

ثبت نام از متقاضیان یارانه در روزهای تعطیل

 

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست از آمادگی برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه در روزهای تعطیل و نیز اعزام اکیپ های سیار به مناطق صعب العبور خبر دادند.

شرکت پست اعلام کرد: این شرکت برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) در ساعات مقرر آمادگی کامل دارد.

از این رو با برنامه ریزی های صورت گرفته شبکه پستی کشور شرایطی را مهیا کرده تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند؛  بر این اساس در طول دوره ثبت نام دفاتر پستی سراسر کشور بدون وقفه و با تمام توان به خدمت رسانی به مردم خواهند پرداخت.

در همین حال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اعلام کرد که اکیپ‌های سیار برای ثبت نام هموطنان ساکن در مناطق صعب العبور پیش‌بینی کرده است.

این وزارتخانه باتوجه به انعکاس برخی نگرانی ها در خصوص چگونگی پوشش مناطق صعب العبور و ثبت نام این گروه از هموطنان در طرح هدفمندی یارانه ها تاکید کرد که تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شده است.

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، حدود ۶۱ هزار و ۷۵۰ روستا در کشور وجود دارند که بیش از ۲۹ هزار روستا از این تعداد تحت پوشش دفاتر ICT روستایی قرار دارند و ثبت نام از طریق این دفاتر برای هموطنان روستایی انجام خواهد شد.

از سوی دیگر برای پوشش ثبت نام هموطنان در مناطق عشایری، مناطق صعب العبور و روستاهایی که تحت پوشش دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی قرار ندارند، بیش از هفت هزار و ۸۰۰ اکیپ سیار ثبت نام پیش بینی شده است؛ همچنین به منظور اطمینان خاطر از سرویس دهی در این مناطق، بیش از دو هزار و ۶۰۰ اکیپ سیار پشتیبان نیز پیش بینی شده است.