امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» بهترین نوع لباس پوشیدن برای خانم های لاغر

افرادی که خیلی لاغر هستند و دارای قد بلندی نیز می‌باشند , برای خرید لباس مانند افرادی که خیلی چاق هستند مشکل زیادی ندارند ، اما مسئله ی مهم برای آنها این است که لباسی را که می‌خرند و می‌پوشند باید به چه سبکی باشد تا لاغری آنها کمتر به چشم بیاید ؟

در این مقاله چندین روش را به شما پیش نهاد می‌کنیم تا با رعایت آنها بتوانید لاغری خود را تا حدی بپوشانید !

۱- لباس‌هایی که خیلی چسبان هستند را نپوشید زیرا این لباس‌های لاغری شما را بیشتر نشان می‌دهند .

۲- بلوز‌هایی را بپوشید که دارای پف هستند ، تا شما را چاق تر نشان بدهند ،

۳- بلوز‌های آستین دار را بپوشید اما قد بلوز‌هایی را که می‌پوشید نباید بلند باشند قد بلوزهایتان باید کوتاه باشد زیرا شما خودتان دارای قد بلندی هستید و اگر لباس‌های‌تان نیز دارای قد بلندی باشندزیبایی بصرب خوبی ندارید.

۴- لباس‌هایی با جنس و الیافی پرز دار یا کرک دار بپوشید ، هم چنین لباس‌هایی که دارای جنس ضمخت هستند نیز برای شما مناسب هستند تا لاغری شما را کم تر نشان دهند .

۵- به علت قد بلندی که دارید ، شلوارهایی را که کوتاه و برمودا هستندشما را زیبا نشان خواهند داد.

۶- شما می‌توانید از کمر بند نیز استفاده کنید ، با بستن کمربند‌تان به صورتی که کمی شل باشد و حالت آویزانی را بر روی لباس‌تان به خود بگیرد باعث می‌شود که چاق تر به نظر برسید .

۷- شلوارهایی را بپوشید که کمی گشاد باشند تا پاهای شما چاق تر به نظر برسند ، شلوارهایی را که تنگ هستند را نپوشید زیرا به علت لاغری و قد بلندتان ، هیکل و تناسب شما را بد نشان می‌دهد .

۸- با استفاده از یک سری ضمائم نیز می‌توانید لاغری خود را کاهش دهید ، مانند : گوشواره‌های بزرگی اگر حالت گرد داشته باشند نیز بهتر است ، بستن دستمال گردن نیز در این امر موثر است ، بستن کمر بند نیز در بالا توضیح داده شد .

iranpardis.com