امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس مجلسی سری 6

مدل لباس مجلسی سری 6

مدل لباس مجلسی سری ۶ تور دار

انواع پارچه تور مجلسی

انواع پارچه- انواع پارچه تور مجلسی
انواع پارچه تور مجلسی خامه دوزی

قیمت پارچه های مجلسی از ۶۰ هزار تومان به بالا شروع می شود. این پارچه ها انواع مختلف و بسیار متنوعی دارند و اگر از مدل های سنگ کاری شده باشند قیمت های آنها بین متری ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان در نوسان است.

البته بیشتر افراد از پارچه مابین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در این سبک استفاده می کنند.

شگردهای پارچه فروشان

ممکن است با فرا رسیدن شب عید و زیاد شدن مشتریان، گاه بزازان ترفندهایی را برای فروش بیشتر پارچه استفاده کنند که خریداران باید به آن توجه کنند. برخی از مغازه ها در فصل خرید عید حراج می کنند، اما پارچه ها را به صورت قواره می فروشند با این حال قیمت پارچه را برای یک متر عنوان می کنند و مشتریان تازه هنگام حساب کردن متوجه تفاوت قیمت می شوند که کار از کار گذشته و پارچه بریده شده است. همچنین چند فوت کوزه گری مهم را هنگام خرید پارچه در نظر داشته باشید؛

ـ ابتدا تکه ای از پارچه را در دستانتان مشت کنید تا مطمئن شوید پارچه خیلی زود چروک نمی شود و اگر پارچه در دستان شما خیلی زود چروک شد از خرید این پارچه منصرف شوید.

ـ در نظر داشته باشید اگر پارچه سفید و مرطوبی را روی پارچه تیره کشیدید و پارچه سفید خیلی زود رنگ گرفت این پارچه بعد از شست و شو رنگ زیادی از دست خواهد داد. همچنین با دست، پارچه را از دو جهت (تار و پود) بکشید تا از استحکام پارچه اطمینان حاصل کنید.

ـ توجه داشته باشید پارچه های مخمل و ابریشم اگر به صورت تا شده در کمد یا چمدان نگهداری شوند، خط می اندازند که جلوه و بافت پارچه را از بین می برد، بنابراین این پارچه ها را دور یک استوانه بپیچید و تا نکنید.

مدل لباس مجلسی سری 6

مدل لباس مجلسی سری ۶ بسیار جذاب

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی سری ۶