امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل کت و شلوار زنانه سری 10

مهم ترین نکات در هنگام خرید کت و شلوار

اهمیت دکمه

هنگام خرید کت و شلوار، حواستان به تعداد دکمه های کت باشد. کت هایی با دکمه کمتر رسمی تر است و باید برای مجالس رسمی انتخاب شود.

رابطه میان قد و دکمه

بعضی از کت ها یک ردیف دکمه دارد و بعضی دیگر ۲ طرف دکمه دارد. دسته دوم برای افراد چهارشانه مناسب نیست و عرض شانه ها را بیشتر نشان می دهد.

اهمیت استاندارد بودن

دقت کنید که سایز کت و شلوار تان خیلی بزرگ نباشد. سرشانه های کت باید جذب شانه ها باشد نه بزرگ تر از شانه هایتان. قد کت و شلوار غیر از موارد استثنا، استاندارد های ثابتی دارد که باید رعایت شود

با رنگ تیره بدرخشید

اگر می خواهید در یک مجلس رسمی مثل جشن عروسی شرکت کنید بهتر است سراغ رنگ های تیره بروید. طیف خاکستری تا مشکی که ساده و بدون طرح یا راه راه باشد، کاملا مناسب است.

متناسب با قد و بالای شما

اگر قد بالاتنه شما نسبت به پایین تنه کوتاه تر است، باید کت هایی با یقه باز و برگردان یقه بلند و باریک بپوشید ولی اگر پاهای کوتاهی دارید، کت های کوتاه تر برای شما برازنده تر است؛ چون کت های بلند باعث می شوند پاهای شما کوتاه تر از حدی که هست به نظر برسد.

چاق یا لاغر؟

کت و شلوار هایی که پارچه های براق دارد شما را چاق تر از چیزی که هستید نشان می دهد. تاثیر پارچه های ضخیم و کلفت یا طرح های چهارخانه درشت هم همین است. این قبیل طرح ها برازنده افراد لاغر است.

با دراپ آشنا شوید

در سایزبندی کت و شلوار ها، واحدی به نام دراپ (drop) وجود دارد که اختلاف بین سایز کت و سایز شلوار را نشان می دهد. یعنی مثلا کت و شلوار سایز ۴۸ با دراپ ۴ شلواری با سایز ۴۲ دارد یا به عبارتی اختلاف دور سینه و دور کمر ۴ اینچ است. دراپ ها بسته به نوع برش کت متفاوت است، ولی ۴، ۶ و ۸ دراپ های رایج هستند.

مدل کت و شلوار زنانه سری 10

مدل کت و شلوار زنانه سری ۱۰ بسیار جذاب

مدل کت و شلوار زنانه سری 10

مدل کت و شلوار زنانه سری ۱۰ زیبا

مدل کت و شلوار زنانه

مدل کت و شلوار زنانه سری ۱۰