امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس عروس سری 6

انواع پارچه لباس عروس

برای انتخاب پارچه لباس عروس بهترین روش این است که ابتدا سبک و رنگ پارچه مورد نظر را انتخاب کنید سپس به فروشگاه پارچه و مزون لباس عروس رفته و سطح پارچه را لمس کنید تا بتوانید پارچه مورد نظر خود را پیدا کنید.
تور عروس

چیزی که سبک وزن و لطیف باشد و در یک نگاه کاملا تمایز آن با یک پشه بند مشخص شود. عرض این پارچه ها از پارچه های پرعرض معمولی بیشتر است (۲٫۷۵ متر) و انتخاب ایده آلی برای تزیین لباس عروس هستند.

شیفون

نوعی پارچه ی ابریشمی سبک وزن، صاف و لیز و لغزنده که به دلیل ظاهر جذاب و فاخری که به لباس می دهد، بسیار در دوخت لباس شب معمول است.

ساتن

پارچه ای در نهایت براقی که انتخابی آسان و در دسترس است. پارچه ای میان وزن (نه زیاد سبک و نه خیلی سنگین) که برای لباس عروس و ساقدوش او انتخابی معمول است.

ساتن Charmeuse

نوعی از ساتن که برای دوخت دراپه های ظریف مناسب است و بهترین راه حل برای لباس هایی است که فرم آویخته دارند تا هم اتصالات خوب دوخته شوند و هم لباس خوش ژست از آب درآید.

ابریشم

در فرم های بسیاری از ابریشم، به خاطر بافت نرم، بسیار صاف و سختی تار و پود آن استفاده می شود. این پارچه ها کشش بسیار کمی دارند و برای دوخت هر الگویی مناسبند.

پارچه تافته

تافته گزینه دیگری برای لباس شب و عروس است که از ابریشم کمی سفت تر است و این سبب راحت چروک شدن آن می شود.

Shantung (ابریشم خشن چینی)

پارچه ای سنگین و بادوام که به دلیل بافت منحصر به فردش که مانند ابریشم خام است علاقه شما را برای دوخت هر مدل لباسی با آن جلب می کند.

 

مدل لباس عروس سری 6

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس سری 6

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس سری ۶