امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل مانتو 474

روش از بین بردن لکه ها از روی پارچه و لباس

قبل از هر اقدامی فراموش نکنید که باید برای پاک کردن هر نوع لکه ای سرعت عمل داشته باشید و بطور کلی از قسمت پشت لکه باید شروع نمایید. به این ترتیب از پخش شدن لکه جلوگیری بعمل می آید.
– هنگامی که پارچه دیگری را به محلول لکه بر آغشته کردید و می خواهید از آن برای پاک کردن لکه استفاده کنید، پارچه را بر روی لکه نمالید بلکه پارچه را روی لکه بفشارید و با سیستم ضربه ای عمل نمایید.
–  برای پاک کردن لکه ابتدا از محدوده خارجی لکه شروع کنید و به سمت وسط لکه ادامه دهید.- برای لکه های غیرچرب از آب سرد استفاده نمایید، آب داغ لکه غیرچرب را پایدار می نماید.

۱) لکه خون: لکه را زیر آب سرد قرار داده و آن را با آب سرد بشویید. لکه از بین می رود. در صورت عدم تاثیر می توانید محلولی از نشاسته با کمی آب تهیه نمایید تا خمیر غلیظی شود آن را روی لکه خون بمالید. بعد از خشک شدن نشاسته، نشاسته را از پارچه جدا نمایید، سپس لباس را بشویید لکه خون از بین می رود.

۲) لکه گل و لای بر روی لباس:  یک عدد سیب زمینی را با چاقو به دو نیم کنید و بر روی لکه بمالید، سپس لباس را در آب سرد بخیسانید و سپس با پودر رختشویی شستشو دهید. در صورتی پایداری لکه، پارچه ای را به الکل آغشته کنید و بر روی لکه بمالید.

۳) لکه آدامس: برای از بین بردن آدامس با یک تکه یخ چند مرتبه بر روی آدامس بکشید تا از روی لباس جدا شود. اگر آدامس از پارچه جدا نشد می توانید از بنزین استفاده کنید.

۴) لکه شکلات: ابتدا باقی شکلات را از روی پارچه بردارید سپس یک پارچه سفید را چند لایه تا کنید و زیر پارچه در محل لکه قرار دهید. حال به نسبت مساوی سرکه و الکل را مخلوط کرده با پنبه روی محل بکشید و با پنبه دیگر روی آن را خشک کنید. چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در آخر پارچه را با آب گرم و صابون بشویید.

 

 

مدل مانتو 474

 

مدل مانتو بسیار شیک

مدل مانتو 474

مدل مانتو بسیار جذاب

مدل مانتو

مدل مانتو جذاب