امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس نامزدی سری 10

مهم ترین نکات در انتخاب لباس عروسی و نامزدی

اگر گودی کمرتان کم است می توانید با سفارش یک دامن پف کرده ی بزرگ کمرتان را باریک نشان دهید که معمولا برای چنین لباسی از تور بهتر می توانید بهره بگیرید.

اگر قصد سفارش لباس نامزدی دارید و چاق هستید می توانید از رنگ های تیره تر مثل سرخابی تیره ، آبی تیره ، بنفش و … استفاده کنید. رنگ های روشن مثل کرم ، صورتی روشن ، لیمویی ، یاسی و … برای خانم های خوش اندام و یا لاغر مناسب تر است.

یک پیشنهاد دیگر برای خانم های چاق این است که لباس هایی را انتخاب کنند که برش های عمودی در آن داشته باشد

پارچه هایی که طرح های ریز و محو دارند برای خانم های چاق و پارچه های با طرح درشت برای خانم های لاغر و خوش اندام مناسب هستند .

عروس خانم های چاق و قد بلند می توانند از لباس های بالا تنه بلند که بهتر است از جنس حریر یا پارچه های بسیار ریز بافت و نرم مثل ساتن ابریشم و یا دانتل و گیپورهای ظریف باشد ، تور های متوسط و دسته گلی به گل های روشن استفاده کنند.

خانم هایی که قد کوتاهی دارند و باریک هستند ترجیحا لباس های یقه دار با دنباله ی بلند و برش های عمودی ، تور سر بلند و سه طبقه و دسته گل آبشاری برای شان مناسب تر است.

عروس خانم هایی که قد بلند دارند و اندام شان نیز باریک است بهتر است دامن های پرچین و پف را که جنس آن می تواند تور یا ارگانزا باشد انتخاب کنند و نیز می توانند با لباس هایی با بالاتنه های چسبان و دراپه های ریز ، دستکش بلند ، تور سر بسیار پر چین و کوتاه ، دسته گلی گرد که با تور  و روبان های ساتن پهن تزئین شده اند ، انتخاب خود را کامل کنند.

63

مدل لباس نامزدی بسیار زیبا

مدل لباس نامزدی سری 10مدل لباس نامزدی بسیار شیک

مدل لباس نامزدی

مدل لباس نامزدی سری ۱۰