امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل کت و دامن سری 6

نکاتی در مورد انتخاب کت و دامن

اگر قرار است کاملا رسمی باشید، سراغ کت‌و دامن هم‌رنگ برویدبا انتخاب یک دست کت و دامن هم‌رنگ ظاهر وزینی پیدا می‌کنید. البته باید بسیار دقت کنید که در این ترکیب جزئیات را بهتر ببینید تا لباس شما شبیه یونیفرم نشود. دکمه‌های رنگی، برش‌های روی کت، زیورآلاتی که با کت و دامن‌تان هماهنگ می‌کنید و… همه از جزئیاتی هستند که نباید از آنها غافل شوید.

وقتی قرار است ظاهرتان رسمی باشد، باید سراغ کت‌های یقه انگلیسی کلاسیک بروید. یک کت یقه انگلیسی برش‌دار که کاملا قاب تنتان است (هنگام انتخاب به سرشانه‌های کت دقت کنید) دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. حالا فرض کنید همین کت را با یک شلوار هم‌رنگ از همان جنس بپوشید. به همین سادگی به ظاهر کاملا متفاوتی می‌رسید.

شومیزی که قرار است زیر کت بپوشید نقطه عطف لباس شماست. تنوع رنگ در انتخاب این شومیز دست شما را باز می‌گذارد تا بسته به مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید به ترکیب‌های متنوع و در عین حال متفاوتی در پوشش تان برسید.

اگر کت‌ رنگ روشن انتخاب می کنید  ، بهتر است سراغ دامن‌های تک رنگ بروید. چنین انتخابی باعث می‌شود تا اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر به چشم بیاید.

یک کمربند رنگی البته همچنان باریک و در رنگی کاملا متضاد می‌تواند روی اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر تاکید کند.

 

مدل کت و دامن سری 6

 

مدل کت و دامن بسیار شیک و زیبا

مدل کت و دامن سری 6مدل کت و دامن رسمی زیبا

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن سری ۶