امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس دخترانه سری12

نکاتی در مورد اتو کردن لباس ها

هر آبی داخل اتو نریزید

هنگام استفاده از اتوهای بخار دقت داشته باشید زمانی که اتو روشن است، هیچ وقت آب داخل آن نریزید. بنابراین توصیه می شود قبل از شروع کار و وقتی که هنوز اتو را به برق نزده اید، آب را داخل محفظه اتو بریزید.

همچنین برای این که منافذ اتو بسته نشود، بهتر است به جای استفاده از آب معمولی، آب جوشیده ای که سرد شده است داخل آن بریزید البته آب مقطر، از آب جوشیده هم بهتر است و باعث می شود منافذ اتو به این زودی ها بسته نشود.

درجه اتو را کنترل کنید

خیلی ها قبل از شستن و اتوکردن لباس، اصلاً توجهی به علائم روی برچسب لباس و دستور العملی که برای آن ذکر شده است، ندارند و هر طور خودشان دوست داشته باشند لباس را می شویند و اتو می کنند. در حالی که یکی از ساده ترین و البته مهم ترین نکات برای حفظ لباس به بهترین شکل ممکن، رعایت این نکات و دستورالعمل هاست.

میز اتو را تنظیم کنید

این روزها میزهایی مخصوص اتو کشیدن طراحی شده و در بازار وجود دارد که استفاده از آنها به نفع خانم های خانه دار است. ارتفاع این میزها معمولا قابل تنظیم است و به هر فردی اجازه می دهد به طور جداگانه میز را برای خودش تنظیم کند تا بدون کوچک ترین مشکلی کار به پایان برسد.

اتو کردن روی میزی که خیلی کوتاه یا خیلی بلند است نه تنها باعث می شود کار اتوکشی راحت و سریع و با بهترین نتیجه انجام نشود، بلکه حتی عاملی است برای ایجاد کمر درد و دست درد. بنابراین بسادگی از کنار این موضوع نگذرید و حتما میز اتویی مناسب برای خودتان تهیه کنید

کف اتو باید تمیز باشد

معمولا، به مرور زمان لکه هایی کف اتو ایجاد می شود که اگر آنها را به حال خودشان بگذاریم، می تواند به لباس ها منتقل شده و آنها را هم کثیف کند. بنابراین زمانی که چنین لکه هایی را کف اتو مشاهده کردید، حتماً باید به شیوه های مناسب آنها را پاک

کنید.

یکی از ساده ترین کارها برای از بین بردن این لکه ها استفاده از اسکاچ نرم است تا به کمک سرکه یا الکل این لکه ها را پاک

کنید.همچنین اگر جای سوختگی لباس روی اتو مانده است، می توانید روی دستمالی تمیز و نمدار مقداری نمک بریزید و چندین بار اتوی ولرم را روی آن بکشید تا جای سوختگی از بین برود.

مدل لباس دخترانه سری12مدل لباس دخترانه بسیار خوش رنگ

مدل لباس دخترانه سری12مدل لباس دخترانه بنفش جذاب

مدل لباس دخترانه

مدل لباس دخترانه سری۱۲