امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل مانتو پاییزه 539

نکاتی در مورد خرید لباس پاییزه

لباس های پاییزه را باید از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داد چرا که هنوز سردی هوا در این فصل به حدی نیست که بخواهیم پارچه های فوق العاده کلفت را در طراحی لباس لحاظ کنیم به همین خاطر پارچه هایی از جنس فوتر و پشمی که خاصیت نازکی و مرغوبیت خود را به حد کافی حفظ کرده اند در لباس های این فصل بسیار کاربرد دارند. استفاده از مانتو در این فصل همچنان رایج است البته دیگر نمی توان از پارچه های نازک تابستانه استفاده کرده به همین خاطر مانتوهای پاییزه با طرح های متفاوت و پارچه هایی محکم تر وارد بازار می شوند. استفاده از رنگ های گرمی نظیر نارنجی، قرمز و … در این فصل از جمله مواردی است که به حفظ گرمای بدن کمک موثری می کند چرا که به کار بردن رنگ های سردی نظیر آبی باعث بالا رفتن دمای بدن و عدم کارایی گرمای پارچه می شود.

یقه لباس های پاییزی معمولا متفاوت از لباس های تابستانه است چرا که بر خلاف دوره گرم تابستان یقه های این دوره عموما برزگتر و در طرح های ایستاده هستند تا فرد بتواند اطراف گردن خود را بپوشاند و یا شرایطی فراهم باشد که استفاده از شال گردن برای حفظ دمای سر و گردن امکانپذیر باشد.

مدل های دو ردیف دکمه نیز مناسب این فصل هستند چرا که پوشش روی شکم به صورت دو لایه است و سرما و سوز پاییزی کمتر می تواند وارد این بخش شود به همین خاطر گرمای بیشتری حفظ می شود.

استفاده از آستین و بدنه بلند در این نوع طراحی ها از جمله عواملی است که ضمن حفظ گرما به زیبایی کار نیز می افزاید تا جایی که به راحتی می توان این لباس ها را با شلوار استفاده کرد.

مدل مانتو پاییزه 539

مدل مانتو پاییزه زیبا

مدل مانتو پاییزه 539

 

مدل مانتو پاییزه بسیار قشنگ

مدل مانتو پاییزه 539

مدل مانتو پاییزه بسیار زیبا

مدل مانتو

مدل مانتو پاییزه