امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل مانتو بافتنی 545

آموزش پانچو بافتنی دخترانه

اعداد داده شده در زیر برای سایز Small و Medium با هم و برای سایز Large و XLarge با هم میباشد.
اندازه ها: دور سر ۹۷-۱۲۶ سانتیمتر
وسایل لوازم:کاموا ۳۰۰-۳۰۰ گرم
میل گرد شماره ۱۵

نحوه بافت:

۶۸-۸۸ دونه با میلهای شماره ۱۵ سربیاندازید. ۶ دور به زیر ببافید،. ردیف بعد را به صورت زیر ببافید: *یکی به زیر ببافید، یک ژوته بزنید* فاصلیه بین دو * را تکرار کنید (تعداد دانه ها میشود ۱۳۶-۱۷۶). ۵ دور به زیر ببافید. ردیف بعد را به صورت زیر ببافید: تا انتها دو تا یکی کنید (تعداد دانه ها میشود ۶۸-۸۸). یک دور به رو، یک دور به زیر، یک دور به رو ببافید.
ردیف بعد را به صورت زیر ببافید: *یکی به زیر ببافید، یک ژوته بزنید* تا انتها (تعداد دانه ها میشود ۱۳۶-۱۷۶). ۵ دور به زیر ببافید. و در طی ردیف بعد دو تا یکی کنید (تعداد دانه ها میشود ۶۸-۸۸). یک دور به رو ببافید. ردیف بعد را به صورت زیر ببافید:*۶ تا به زیر، دو تا یکی* فاصله بین دو * را تکرار کنید و با ۴-۰ دونه به زیر تمام کنید. تعداد دانه ها میشود ۶۰-۷۷. یک دور به رو ببافید.
ردیف بعد را به صورت زیر ببافید: *یکی به زیر ببافید، یک ژوته بزنید* تا انتها (تعداد دانه ها میشود ۱۲۰-۱۵۴). ۵ دور به زیر ببافید. و در طی ردیف بعد دو تا یکی کنید (تعداد دانه ها میشود ۶۰-۷۷). یک دور به رو ببافید. ردیف بعد را به صورت زیر ببافید:*۵ تا به زیر، دو تا یکی* فاصله بین دو * را تکرار کنید و با ۴-۰ دونه به زیر تمام کنید. تعداد دانه ها میشود ۵۲-۶۶. یک دور به رو ببافید. با زیر دونه ها را کور کنید. اندازه کار تقریباً ۳۷-۳۷ سانتیمتر خواهد بود.
نوار دو تایی:
دو رشته کاموا به طول تقریبی ۴۰۰ سانتیمتر ببرید. و آنها را به هم تاب دهید. سپس به فاصله یکسان از لبه یقه رد کنید (همانند شکل)

مدل مانتو بافتنی 545

مدل پانچو بافتنی دخترانه زیبا

مدل مانتو بافتنی 545

مدل مانتو پانچ بافتنی قشنگ و زیبا

مدل مانتو بافتنی 545

مدل مانتو پانچ قشنگ خاکتری

مدل مانتو

مدل مانتو پانچ بافتنی