امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل مانتو مجلسی 569

نکاتی در مورد پاک کردن لکه از روی لباس

  1. پارچه ای که با آب انگور قرمز لکه دار شده است را با آب انگور سفید خیس کنید و سپس آن را با لایه ای ضخیم از خمیر جوش شیرین بپوشانید. بگذارید چند ساعتی در همین حال بماند سپس آنرا به شیوه ی همیشگی بشویید.
  2. سفیدک حاصل از خوشبوکننده های بدن را با مالیدن آرام فوم محافظ آویز(جا رختی) پاک کنید.
  3. اگر روی کیف دستی چرمی تان (که شاید کلی پولش را داده باشید!) لکه ی روغنی ریخت، جای لکه را به پودر بچه آغشته کنید و یک شب به کیفتان مرخصی بدهید. صبح که شد اصولاً باید برطرف شده باشد اما اگر هنوز مثل کنه بر سر جای خود چسبیده بود دوباره همین روند را تکرار کنید تا لکه از بین برود.
  4. استفاده از مایع ظرفشویی، به خاطر کششِ سطحیِ بالایی که در آب ایجاد می کند، برای از بین بردن لکه های ناشی از روغن یا چربی، راه حل مناسبی است.
  5. زمان هایی پیش می آید که اغلب یقه ی لباس به مواد آرایشی مایع آغشته می شود. لکه های ناشی از مواد آرایشی را می توان به کمک کِرِم اصلاح و کیسه حمام از بین برد.
  6. اگر روی یکی از لباس هایتان پارافین (شمعِ آب شده) ریخت و خشک شد، یک تکه کاغذ پارافین بردارید و بگذارید روی لکه های خشک شده، سپس روی آن را را اتو کنید تا نرم شود. کاغذ را که برداشتید، لکه ها هم به همراه آن کنده می شوند.
  7. برای پاک کردن لکه از روی چرم جیر، یک تکه نان بیات بردارید و لبه های خشکش را به آرامی روی لکه بکشید تا آن را از صحنه ی روزگار محو کند. اگر جای خراشی باقی ماند، برای صافکاری از پاک کن استفاده کنید.
  8. برای از بین بردن جای رژلب روی لباس از اسپری مو استفاده کنید.
  9. اگر پودر رژگونه یا برنزه کننده درون کیف آرایش تان شکست، نگران نباشید. پارچه ی مرطوب پاک کننده ی آرایش به خوبی آن را تمیز می کند.
  10. شاید مقداری عطر به طور تصادفی روی لباس ابریشمی شما ریخته شده باشد! کمی الکل اتانول روی یک بانداژ چند لایه (مخصوص بستن زخم) ریخته و بر روی سطح مورد نظر بکشید.

مدل مانتو مجلسی 569

مدل مانتو مجلسی بسیار قشنگ

مدل مانتو مجلسی 569

مدل مانتو مجلسی زیبا

مدل مانتو

مدل مانتو مجلسی