امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس مجلسی گیپور سری32

انواع یقه لباس مجلسی

یقه قایقی

این یک یقه پهن و در عین حال پوشیده است و دارای یک انحنا است که تقریبا دو استخوان ترقوه چپ و راست را به هم متصل می کند. بهترین انتخاب برای نوعروس هایی است که اندام لاغر واستخوانی دارند و قفسه سینه آنها تخت و یا کمی صاف است.

یقه قایقی برای خانم هایی که سینه آنها بزرگ و پر است اصلا مناسب نیست چرا که قسمت های بالاتنه را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد.

یقه هالتــِـــر

این طرح دارای دو بند است که به دور گردن بسته می شوند و یا اینکه دارای یک بند است که به دور گردن می افتد و لباس را نگه می دارد. به هر حال نقطه اتکای آن ، گردن شما است. اغلب اوقات لباس های یقه هالتر ، پشت باز هستند.

این طرح برای کسانی که قد بلند و شانه های بزرگ و پهن دارند و اصطلاحا چهارشانه هستند بسیار مناسب است. از طرفی اگر شانه های شما کوچک و باریک است و یا از سوتین (سینه بند) استفاده می کنید ، این طرح لباس عروس اصلا مناسب نیست چرا که همانطور که ذکر شد معمولا پشت آن باز است.

یقه توری ( گیپور )

از ویژگی های این طرح ، پوشیده بودن آن است. قسمت جلو و بالای سینه با یک پارچه تور یا گیپور پوشانده شده است و استخوان های ترقوه از دید پنهان شده اند. این مدل لباس عروس معمولا با آستین های بلند و پوشیده طراحی می شوند. این یقه ظرافت و زیبایی خا صی به شما می دهد.

این سبک یقه برای خانم های لاغر که استخوان های ترقوه آنها خیلی بیرون است و می خواهند قسمت های بالای سینه را بپوشانند بسیار مناسب است و برعکس برای کسانی که سینه آنها بزرگ است اصلا مناسب نیست.

یقه اسکوپ

این مدل به یقه U شکل نیز مشهور است. برای همه جور هیکل و اندامی نیز مناسب است. اما بیشتر به افرادی که سایز قفسه سینه آنها متوسط است توصیه می شود. اگر بازوهای عروس چاق و پر است ، باز هم این طرح برای او مناسب است.

یقه مستطیل

خیلی شبیه به اسکوپ است اما فرم آن به جای انحنای U شکل ، بیشتر به شکل یک مستطیل است. این یقه لباس عروس برای همه نوع اندامی نیز مناسب است.

مدل لباس مجلسی گیپور سری32

مدل لباس مجلسی گیپور مشکی زیبا

مدل لباس مجلسی گیپور سری32

مدل لباس مجلسی گیپور قشنگ

منبع :Taknaz.ir

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی گیپور سری۳۲