امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل مانتو پاییزه 587

۵ نکته درباره پرده‌های خانه

۱٫مهم ترین نکته درباره پرده جنس پارچه آن است. برخی تصور می کنند تنها پارچه های حریر و توری برای پرده ، مناسب هستند. در حالی که بهتر است پارچه پرده سنگین باشد. البته سنگین بودن پارچه به معنای خشک و شق ورق بودن آن نیست. خیلی از پارچه های نرم وجود دارند که در عین نظافت دارای ظاهری محکم و باوقار هستند. همچنین پارچه پرده باید تا حدی انعطاف پذیر باشد که هنگام چین خوردن و آویزان شدن شکیل بوده و جلوه مناسبی داشته باشد.

۲٫بهتر است پرده چندلایه داشته باشد. یک پرده تک نمی تواند جلوه خاصی داشته باشد. این لایه ها می توانند شامل پشت دری، آستر، والان و انواع شیدها باشند. انتخاب و تشخیص اینکه کدام لایه ها برای پرده خانه شما مناسب باشد به سلیقه شما بستگی دارد اما بهترین حالت نصب والان و پشت دری یا آستر است.

۳٫هرچه پرده پرچین تر و متراکم تر باشد زیبایی بیشتری دارد. برای این منظور باید عرض پرده ۵/۱ تا ۲ برابر عرض پنجره باشد. چین پرده نباید کم باشد تا بتواند پنجره را به خوبی پوشش دهد.

۴٫بعد از اتمام کار تزیینات و ریزه کاری ها را فراموش نکنید. مرتب کردن چین ها، استفاده از رواق های زیبا برای حاشیه والان و انتخاب و نصب گیره پرده های زیبا در زیباتر شدن نمای پرده بسیار موثر است.

۵٫مواردی که گفته شد نکته های کلیدی هستند و شما می توانید هر طور که می خواهید طبق سلیقه خودتان کارهای دیگری انجام دهید اما تناسب پرده با رنگ و نوع چیدمان خانه را هرگز فراموش نکنید. پرده ها باید با سایر عناصر دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشند تا به زیبایی چیدمان خانه بیفزایند.

منبع :salamat.ir

 

مدل مانتو پاییزه 587

مدل مانتو پاییزه کوتاه قرمز

مدل مانتو پاییزه 587مدل مانتو پاییزه خاکستری زیبا

مدل مانتو

مدل مانتو پاییزه