امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل کت و شلوار سری28

نکاتی که باید در مورد لباس پوشیدن بدانیم

رنگی انتخاب کنید که به رنگ پوست‌تان بیاید:
از رنگی در لباس‌هایتان انتخاب کنید که مکمل یکی از اجزای صورت‌تان باشد ، رنگ چشمان‌تان ، رنگ موها و یا رنگ پوست‌تان. از طرف دیگر ، بعضی رنگ‌ها هستند که ظاهر شما را خراب می‌کنند. پس در انتخاب رنگ لباس‌هایتان دقت کنید ، رنگی انتخاب کنید که دیگران را به شما جذب کند . دفعه دیگر که برای خریدن لباس به بوتیک می‌روید ، رنگ‌های مختلف را امتحان کنید تا بفهمید رنگ مناسب شما کدام است.

استفاده از یک رنگ در لباس‌ها شما را لاغرتر نشان میدهند:
اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید ،‌ سعی کنید در لباس‌هایتان از یک رنگ استفاده کنید. رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. اگر هم از یک رنگ بودن لباس‌هایتان خسته می‌شوید ،‌دو رنگ تیره را با هم ادغام کنید. می‌توانید از رنگ‌هایی نظیر مشکی ، قهوه ای ، سفید ، کرم و قهوه ای روشن استفاده کنید.

سعی کنید رنگ لباس‌هایتان را محدود کنید:
آنهایی که می‌خواهند لاغر به نظر برسند نباید از لباس‌های رنگارنگ و یا طرح‌های شلوغ استفاده کنند. اگر بالاتنه ی بزرگی دارید سعی کنید بلوز و پیراهن تیره رنگ انتخاب کنید .

لباس‌های نرم و لخت برای همه مناسب است:
همه خانم‌ها با هر اندامی می‌توانند در لباس‌هایشان از جنس‌های نرم و لخت استفاده کنند. لباس‌هایی که از پارچه‌های نرم و لخت دوخته شده باشند اندام شما را طبیعی تر نشان می‌دهند.

از پارچه‌های طبیعی استفاده کنید:

مدل‌های جدید می‌آیند و می‌روند ، ولی بعضی از آنها با الیاف مصنوعی که دارند باعث می‌شوند خطوط اندام شما و برجستگی‌های ناخوشایند اندام‌تان به چشم بیاید. این پارچه‌ها جذاب نیستند و شما را چاق تر از حد معمول نشان می‌دهند.

از مدل لباس‌هایی استفاده کنید که هیچ گاه از مد نمی افتند:
مزیت این مدل‌ها این است که هر چند سال یکبار دوباره مد می‌شوند و شما همیشه می‌توانید از آنها استفاده کنید. یک پیراهن کوتاه مشکی یا یک بلوز سفید از آن دسته لباس‌هایی هستند که همیشه به کار می‌آیند. اما برخی لباس‌ها مانند بلوزهایی با اپل‌های بزرگ در سرشانه‌ها از آن نوع مدل‌هایی هستند که باید در انتخاب آنها احتیاط کرد.

لباس‌هایی را انتخاب کنید که لبه‌های پهن دارند:
لبه لباس‌های‌تان را تنها به خاطر اینکه با مد فعلی جور درنمی آید کوتاه نکنید. اگر شما در مورد زیبایی پاهایتان مطمئن نیستید ، پیراهن یا دامنی انتخاب کنید که تنها کمی از ساق پای شما کوتاه تر باشد و سعی کنید از پوشیدن پیراهن‌های کوتاه اجتناب کنید. پیراهن‌هایی که تا زانو و یا کوتاه تر هستند پاهای شما را بزرگتر نشان می‌دهند. اما اگر اصرار دارید که لباس کوتاه بپوشید ، از شلوار‌های برمودا یا ساق کوتاه استفاده کنید. حتی می‌توانید آنها را کوتاه تر نیز بکنید .

مدل کت و شلوار سری28

مدل کت و شلوار بسیار شیک و جذاب

مدل کت و شلوار سری28مدل کت و شلوار بسیار زیبا

مدل کت و شلوار

مدل کت و شلوار سری۲۸