امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل کت و دامن سری18

رعایت نکات زیر می تواند هنگام شست وشوی لباس ها مفید باشد:

– همواره قبل از ریختن لباس ها در ماشین لباسشویی، جیب های لباس را به دقت وارسی کنید چون ممکن است محتویات جیب شامل کارت، چک یا اوراق با ارزش از این قبیل باشد. حتی یک دستمال کاغذی در جیب لباس می تواند مشکلات فراوانی را برای شما به بار آورد. دستمال کاغذی در آب از هم باز می شود و به صورت پرز به تمام لباس ها می چسبد.

– در جداسازی لباس های سفید و رنگی از یکدیگر دقت کنید.

– هنگام تنظیم درجه ماشین لباسشویی با توجه به جنس و نوع لباس ها درجه مناسب را انتخاب نمایید.

– هنگام شست وشوی لباس ها آنها را خوب آبکشی کنید زیرا باقی ماندن مواد شوینده در الیاف لباس می تواند موجب بروز انواع حساسیت های پوستی به ویژه در کودکان شود.

– زیپ لباس های زیپ دار را قبل از انداختن آنها در ماشین لباسشویی ببندید تا موجب نخ کش شدن لباس های دیگر نشوند و با دوختن و محکم کردن دکمه های شل شده مانع از گم شدن آنها شوید.

– لباس های ظریف سنگدوزی یا منجوق دوزی و … را که احتمال دارد در ماشین لباس شویی بر اثر برخورد با سایر البسه خراب شوند یا به سایر لباس ها صدمه بزنند، در کیسه توری بیاندازید (این کیسه ها به صورت آماده در بازار موجود است).

لباسهایی که از بعضی پارچه‑های ضخیم مثل ماهوت و مخمل تهیه می‑شود و خیلی زود انواع و اقسام پرزها مخصوصا مو را به خود می‑گیرد که نه با تکان دادن پاک می‑شوند و نه با برس کشیدن برای زدودن همه نوع پرز از روی این گونه لباس‑ها تکه‑ای نوارچسب بردارید و به آرامی روی قسمت‑های پرز گرفته‑ی لباس بکشید . خواهید دید که همه موها و پرزها به آسانی جذب نوارچسب خواهند شد .

شستن لباس های استرج و کشی:

– در نظرداشته باشید که هرگز این لباسها را پس از شستن روی طناب آویزان نکنید، زیرا سرازیر شدن آب، باعث کش آمدن لباس می شود و زیبائی خود را از دست می دهد . به همین منظور همیشه بعد از شستن، آنها را در سبد گذاشته ، بگذارید تا خشک شود . با اینکارهیچ صدمه ای به لباس شما وارد نمی شود.

 

مدل کت و دامن سری18

مدل کت و دامن بسیار شیک و جذاب

مدل کت و دامن سری18

مدل کت و دامن بسیار گیرا و خوش رنگ

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن سری۱۸