امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل بارانی سری12

نکاتی در مورد بارانی

تیره بخریم یا روشن؟

اگر توانایی مالی دارید و شرایط اقتصادی خانواده به شما اجازه می‌دهد، بهتر است که یک بارانی روشن و یک بارانی تیره داشته باشید. پوشیدن بارانی‌های تیره رنگ در روزهای بارانی مناسب‌تر است، زیرا آلودگی و گل‌ولای احتمالی که ممکن است در اثر پاشیده شدن آب باران به زمین و بعد به لباس بپاشد، ظاهر آن را چندان نامناسب نمی‌کند.

ضمن اینکه می‌توان به محض رسیدن به مقصد، با یک دستمال مرطوب، کثیفی‌های سطح بارانی را پاک کرد. اگر رنگ بارانی روشن باشد، مجبور می‌شوید تمام روز را با لباسی کثیف، سر کنید. پوشیدن بارانی‌های روشن برای روزهای خنک پاییزی که خبری از ابر و باران نیست، مناسب‌تر است و تنوعی هم در نوع پوششتان ایجاد می‌کند.

چند وقت یک‌بار بشوییم؟

در حالت عادی بارانی‌ها باید پس از هر ۵ یا ۶ بار استفاده شسته شوند. اگر بارانی شما رنگ روشنی دارد و احساس می‌کنید که زودتر چرک و آلوده می‌شود، بهتر است برای جلوگیری از انتقال آلودگی آن به سطح سایر لباس‌ها و حتی بدنتان، هرچه سریع‌تر آن را بشویید.

اگر هم باران گرفت و شما و لباستان را خیس آب کرد، باید به محض رسیدن به منزل بارانی خود را در رختکن حمام آویزان کنید و به هیچ وجه پیش از شستن، آن را نپوشید زیرا آب باران می‌تواند باعث انتقال آلودگی‌های محیطی به سطح لباس‌های بیرونی مانند بارانی شود و دوم اینکه وقتی با بارانی خیس داخل تاکسی، مترو یا اتوبوس می‌شوید، آلودگی‌های سطح صندلی این وسایل نقلیه عمومی به بارانی می‌چسبد و اگر آن را نشویید، علاوه بر انتقال آلودگی، باعث بد بو شدن بارانی هم خواهد شد؛ به خصوص اگر بارانی آستر پشمی، کرکی یا پشم شیشه‌ای هم داشته باشد.

پوشیدن بارانی‌های تیره رنگ در روزهای بارانی مناسب‌تر است، زیرا آلودگی و گل‌ولای احتمالی که ممکن است در اثر پاشیده شدن آب باران به زمین و بعد به لباس بپاشد، ظاهر آن را چندان نامناسب نمی‌کند.

مدل بارانی سری12

مدل بارنی بسیار شیک و جذاب قهوه ای

مدل بارانی سری12

مدل بارانی بسیار شیک پاییزی

منبع :http://iraninafashion.blogsky.com

مدل بارانی

مدل بارانی سری ۱۲