امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس دخترانه سری32

لباس پوشیدن در فصل پاییز

  1. جنس لباس پاییزه: پارچه های مخمل کبریتی ، چرم، جیر،‌ پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند. پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب بروید.
  1. رنگ لباس های پاییزی: پاییز فصل زرد و نارنجی است بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت و حال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است. سبز یشمی، آبی تیره(آبی نفتی)، عاجی و قهوه ای مناسب این فصل هستند. رنگ هها در پاییز غوغا می کنند پس شما هم د راین جشن رنگ طبیعت شرکت کنید.
  1. نوع لباس های پاییزه: وقتی بوی مهر می آید کم کم وقت آن است که لباس های آستین کوتاه را جمع کنید و لباس های دیگری را مهمان خارجی تان بکنید. بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر،‌ و دستکش های چرمی و یا موهر ظریف، چکمه های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاه کمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

   ۴٫می توانید یک ژاکت قرمز و یا هر رنگ شاد دیگر را که با کمر یا دکمه بزرگی بسته می شود را با یک بلوز یقه اسکی سفید بپوشید. زیورآلات رنگ قهوه ای مانند آنهایی که از چرم ساخته شده اند تیپ پاییزی شما را کامل می کنند.

۵ شما می توانید یک چکمه نیم ساق را با یک دامن بلند با طرح های هندسی و رنگ های شاد بپوشید و آن را با یک بلوز آستین بلند ساده و یک گردنبند ظریف کامل کنید. می توانید برای اینکه سردتان نشود ساق بپوشید.

۶٫خوب آقایان اعتراض نکنند. به فکر آنها نیز بوده ایم. خوب شما باید برای پاییز امسال یک جین خاکستری بخرید. در روزهای پاییز دست از سر جین های آبی بردارید و شلوار جین خاکستری تان را با یک پیراهن یقه اسکی یا یقه گرد ست کنید.

مدل لباس دخترانه سری32

مدل لباس دخترانه بسیار شیک و زیبا

مدل لباس دخترانه سری32

مدل لباس دخترانه جذاب و گیرا

مدل لباس

مدل لباس دخترانه