امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مدل لباس دخترانه سری38

چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر دیده شویم؟

 

۱٫لباس های مشکی بپوشید.

یکی از نکات موثر لباس پوشیدن برای لاغر نشان دادن و یکی از قدیمی ترین روشها که هنوز هم اکثر خانمها ازآن استفاده می کنند، پوشیدن لباس های مشکی یا تیره رنگ است. پوشیدن لباس های تیره باعث می شود اندام ما کشیده تر و لاغرتر بنظر برسد و تفاوتی ندارد که چه لباسی باشد، هم مانتوی تیره و هم لباس های شب تیره رنگ تاثیر زیادی در لاغر نشان دادن ما دارند. به همین دلیل است که لباس های تیره و مشکی دهه هاست که محبوبیت خود را حفظ کرده اند. لباس های تیره ظاهری لاغرتر به ما می دهند، به این دلیل که بطور منظمی مناطق  اضافه بیرون زده در اندام را پنهان می کنند. این روش شناخته ترین نکته برای داشتن ظاهری لاغرتر است.

۲٫کفش پاشنه دار بپوشید.

پاشنه ها می توانند بهترین دوستان یک خانم باشند. آنها می توانند بسیاری کارها برای اندام زنان انجام دهند، مثلا باعث شوند اندام شما لاغرتر بنظر بیاید.  به این دلیل که کفش پاشنه بلند باعث می شود شما قدبلندتر بنظر رسیده و کمک می کند که قدتان بیشتر جلوه کرده و اضافه وزنتان زیاد به چشم نیاید. نیازی نیست که کفش هایی  که پاشنه خیلی بلند دارند  بپوشید؛ حتی یک پاشنه کوتاه نیز می تواند کمک کننده باشد.

  1. روی سایز و فرم اندامتان تمرکز کنید.

ایده خوبی است که جلوی آیینه ایستاده و فرم و سایز قسمتهای مختلف اندامتان را ارزیابی کنید. شما بایستی بر روی قسمتهای کوچک بدنتان تاکید بیشتری کرده و آنها را برجسته تر سازید. مثلا، اگر شما کمر باریکی دارید، بهتر است لباس هایی بپوشید که دارای کمربند بوده و با کمربند این قسمت از بدنتان را مورد توجه قرار دهید. به علاوه توجه داشته باشید که باید بخش هایی از اندام که کوچک نیستند را برجسته نکرده و حتی الامکان پنهان سازید. اگر شما رانهای پهنی دارید، بایستی شلواری با پاچه های گشاد بپوشید که پاهایتان متناسب تر بنظر رسیده و توجه از رانها برداشته شود.

۴٫اجتناب از پوشیدن لباس های راه راه افقی و لباس های با طرحهای شلوغ

راه راه های افقی در لباس ها برای زمانی که می خواهید لاغر بنظر برسید، اصلا مناسب نیستند. از  نقش و طرح های بزرگ و بیش از حد  روی لباسها هم بایستی اجتناب کنید. این دو باعث می شوند که بدن پهن تر بنظر برسد. اگر شما به لباس های طرح دار علاقه دارید می توانید از دوستی که در زمینه مد  حرفه ای ست در انتخاب این لباس ها کمک بگیرید.

۵٫شلوار جین تیره سنگ شور بپوشید.

شلوار جین تیره هاشور دار انتخاب مناسبی برای لاغر بنظر رسیدن است. البته باید گفت سنگ شورهای خیلی روشن مناسب نیستند. همیشه سعی کنید در موقع خرید شلوار جین، انواع تیره تر و ضخیم تر را انتخاب کنید. این شلوارها علاوه بر اینکه به پاها ظاهری لاغرتر می دهد، از لحاظ مد گرایی هم انتخابی متناسب تر بوده و می توان  این شلوارها با همه انواع لباس ها پوشید و اصطلاحا ست کرد.

۶٫زیورآلات

زیورآلات به عنوان وسایل جانبی همراه با لباس، می توانند نقش مهمی در لاغر بنظر رسیدن ما داشته باشند. زمانی که در یک  مهمانی شما از یک گردنبند زیبا و قابل توجه همراه با یک جفت گوشواره  برای آراستن خود استفاده می کنید، ناخودآگاه توجه اطرافیانتان به آنها جلب می شود. این امر می تواند توجه آنها  را از وزن شما منحرف سازد.

۷٫به ظاهر خود توجه کنید و منظم باشید.

اگر شما برای آراستگی ظاهر خود تلاش نکنید و بدون توجه و شلخته لباس بپوشید، لباس های شل و نامرتب باعث میشوند شما حتی سنگین تر از آن چیزی که واقعا هستید بنظر برسید. روشهایی را برای لباس پوشیدن انتخاب کنید که شما را جذابتر سازد. برای انتخاب لباس ها و نحوه آرایش صورت و موهایتان در مهمانی ها و جشن ها وقت بگذارید و اگر لازم بود با اشخاص حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. با رعایت این نکات شما حتما لاغرتر به نظر رسیده  و جذابتر خواهید شد و احساس بهتری در مورد خودتان خواهید داشت.

 

مدل لباس دخترانه سری38

مدل لباس دخترانه نوک مدادی بسیار زیبا

مدل لباس دخترانه سری38

مدل لباس دخترانه سبز بسیار قشنگ

مدل لباس دخترانه

مدل لباس دخترانه سری۳۸