امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» آموزش کافی شاپ

نکاتی در مورد داشتن یک کافی شاپ خوب :

۱.اولین نکته و مهم ترین آن ،منوی کافی شاپ است .

یک کافی شاپ برای اینکه محبوب شود و در میان مردم یک شهر جا بیفتد نیاز دارد که منوی متنوع و در عین حال خوشمزه وخوش طعم داشته باشد.

برای احداث و ایجاد یک کافی شاپ در ابتدا باید دوره آموزش کافی شاپ را گذرانده باشیم .

در چند سال اخیر با پیشرفت اینترنت در زندگی ها و همه گیره شدن وب و اینترنت می توان تمام کارهای یک کافی شاپ را از طریق وب سایت ها انجام داد .

سایت های آموزش کافی شاپ در داشتن یک منوی خوب کمک زیادی به کسانی می کند که در حال تاسیس یک کافی شاپ هستند و وقت زیادی برای گذراندن دوره های آموزش کافی شاپ در کلاس های بیرون را ندارند.

۲.مورد دوم ظاهر و معماری کافی شاپ است .

ظاهر و آن چیزی که از بیرون دیده می شود باعث جذب مشتری می شود .اگر ظاهر بیرونی جذابی نداشته باشید حتی با وجود منوهای متنوع و یا قیمت مناسب مشتری زیادی جذب نمی کنید.

این روزها مردم ظاهر بین شده اند و ما باید طبق این قاعده دکوراسیون جذابی داشته باشیم .

یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون کافی شاپ ها و رستوران ها خلاقیت و نوآوری است.

معماری زیبا باعث می شود مشتری به داخل کافی شاپ جذب شود و نیز محیط زیبا حس دلچسبی به مشتری می دهد که این باعث می شود این محیط در ذهن شان ثبت شود و راهی باشد برای ورود مجددشان به کافه .

مردم این روزها به دلیل گذراندن ساعات طولانی در محل کار و منزل و تکراری شدن محیط خانه تمایل دارند که ساعاتی را در محلی با دیزاین و دکوراسیون متفاوت بگذرانند که این باعث آرامش آن ها می شود .

دکوراسیون متفاوت و خلاقانه همانطور که هزینه زیادی برای ساخت آن صرف می شود ولی باعث جذب مشتری می شود و سود آن چندین برابر می شود.

۳.مورد سوم ،برخورد کارکنان است که موضوع پر اهمیتی است و باید به آن توجه ویژه ای داشت .

دکوراسیون زیبا هرچند مشتریانی را جذب می کند و منوی متنوع  کافی شاپ  تاثیر زیادی دارد ولی اگر رفتار و طرز برخورد کارکنان کافی شاپ خوب نباشد مشتری که با صرف این همه هزینه جذب شده دیگر به کافی شاپ شما نمی آید.

۴.مورد چهارم مبلمان و میز و صندلی هایی است که استفاده می کنید .اگر صندلی راحتی داشته باشید حتما مشتریان مجددا به کافی شاپ شما می آیند چرا که احساس راحتی می کنند.

۵.مورد پنجم ، فضای آرامش بخشی با پخش موزیک لایت ایجاد کنید ،که بی تاثیر در جذب مشتری نیست .