امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» واکنش جالب مخاطبان در برخورد با بازیگر سریال آوای باران

واکنش جالب مخاطبان در برخورد با بازیگر سریال آوای باران

 

 

واکنش جالب مخاطبان در برخورد با بازیگر سریال آوای باران

 
 

بازیگر نقش کیانوش آوای باران: یکسری از مخاطبان کار را آنقدر جدی دنبال می‌کنند که می‌گویند «باران» حق توست؛ به خاطر اینکه در این سال‌ها تو هوایش را داشتی. یکسری هم می‌گویند بگذار باران را فرید خوشبخت کند…

 

 
 
بازیگر نقش کیانوش در «آوای باران» که به گفته‌ی خودش در خیابان کم تردد می‌کند، درباره‌ی بازتاب این نقش در بین مردم، می‌گوید: یکسری از مخاطبان کار را آنقدر جدی دنبال می‌کنند که می‌گویند «باران» حق توست؛ به خاطر اینکه در این سال‌ها تو هوایش را داشتی. یکسری هم می‌گویند بگذار «باران» را فرید خوشبخت کند، او آدم حسابی است.
 

مهران رنجبر درخصوص خط قصه این سریال و همکاری‌اش با حسین سهیلی‌زاده گفت: هر سریالی نقاط ضعفی دارد، اما سریال «آوای باران» بابی است برای مسائلی که پیش از این خط قرمز بوده و اکنون نیست. کسانی که برای اولین‌ بار به این مسائل و خط قرمز‌ها می‌پردازند، ضعف‌هایی خواهند داشت. هر چند خیلی چیزهاست که نتوانستیم از کودکان کار نشان دهیم اما همین هم خیلی سخت بود.
 

وی درخصوص همکاری‌اش با حسین سهیلی‌زاده گفت: سال گذشته قرار بود در سریالی به کارگردانی وی که نقش اصلی هم بنده بودم، بازی کنم اما کار خوابید و یک سریال دیگری جایگزین شد. سهیلی‌زاده پس از اجرای نمایشنامه تئاتری با عنوان «ریچارد سوم» از ویلیام شکسپیر به شیوه نقالی در فرانسه، پیشنهاد کاراکتر «کیانوش» را به من داد که من نیز استقبال کردم.
 

او ادامه داد: داستان «آوای باران» مثلث عشقی دارد اما نه به آن شدت. در آن مثلث اتفاقی پیش می‌آید که عجیب و غریب و غافلگیرانه است. ما خودمان به عنوان بازیگر این مجموعه سه قسمت فینال کار را نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی قرار است بیافتد و چگونه سریال به فینال برسد.
 

او که پیش از این در سریال‌هایی همچون «نون و ریحون» و «پنج کیلومتر تا بهشت» نیز ایفای نقش داشته است ایفای نقش در سریال «آوای باران» را مدیون تجربه‌اش در تئاتر دانست و گفت: کیانوش جزو کاراکترهایی است که ابعاد مختلفی دارد و ساده نیست. خیلی سال‌ها بود که جریان بچه‌های کار را می‌دیدم اما بیشتر اوقات به آن‌ها کمک می‌کردم و نمی‌دانستم که چطور سازمان‌دهی می‌شوند تا اینکه بازیگر نقشی شدم که جزو بچه‌های کار بودم و تازه متوجه شدم که بچه‌های کار، بی‌سرپرست یا بدسرپرست سازماندهی خاصی می‌شوند و در بیغوله‌هایی یک نفر مسئولیت‌شان را بر عهده دارد و همه پول‌هایشان را در اختیار می‌گیرد.
 

رنجبر یکی از جذابیت‌های سریال «آوای باران» را بازی در نقش «کیانوش» دانست و گفت: «کیانوش» پسری بی‌گناه است. او کسی است که شلیک باعث مرگ مادرش شده است و دست به چنین کارها می‌زند. در عین حال فردی است که از مواد متنفر است، تا جایی که می‌تواند دزدی نمی‌کند و تلاش می‌کند از زندگی که دارد بیرون بیاید.
 

بازیگر نقش کیانوش از لوکیشنی که در «آوای باران» خانه او محسوب می‌شود، به عنوان یک بیغوله یاد کرد و گفت: زیرپل مدیریت، لوکیشن کیانوش است. من اوایل باورم نمی‌شد این کیانوش آنقدر واقعی است و همه چیز آنقدر واقعی پیش می‌رود که حتی گاهی اوقات در آنجا در حین تصویربرداری بچه‌های کار واقعی را می‌بینم. در حال حاضر نیز مردم یک جمله می‌گویند و آن اینکه این سریال واقعیت جامعه را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد هر چه مسائل اجتماعی و مشکلات اجتماعی را در قالب قصه و ملودرام اجتماعی بیان کنی، مخاطب بیشتر جذب می‌شود.
 

رنجبر گفت: دیده شدن سریال «آوای باران» نتیجه‌ی یک قصه خوب است که در عین حال به یک مسأله مهم در جامعه و کودکان کار می‌پردازد. به عقیده من این سریال را خیلی‌ها می‌بینند. در این چند سال خیلی سخت بوده که مخاطبی را که پای سریال‌های ترک ماهواره‌ای می‌نشیند، جذب سریال‌های خودمان کنیم. خوب است که خوراک فرهنگی و قابل ملموس‌تری به مخاطبا‌نمان بدهیم. تکدی‌گری مسأله‌ای است که سال‌هاست در تهران اتفاق می‌افتد و کمک مردم اشتباه است. اما فکر می‌کنم این سریال تأثیر خوب بر روی مخاطب و فرهنگ مردم گذاشته است.
 

بازیگر نقش کیانوش در پایان درخصوص گریم موهایش گفت: در ارتباط با نقشم از کلاه‌گیس استفاده نکرده‌ام و موهای خودم است، اما گریمور موهایم را فر شش ماهه کرده است.