امروز شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» احتمال اکران فیلم جدید الناز شاکردوست در نوروز ۹۳

189889 احتمال اکران فیلم جدید الناز شاکردوست در نوروز 93

مدیر دفتر «هدایت فیلم»، «آتیش‌بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی و بازی امین حیایی و الناز شاکردوست را یکی از گزینه‌های اکران نوروز توسط این دفتر پخش دانست.
مرتضی شایسته مدیر «هدایت فیلم» درباره احتمال اکران نوروزی فیلم «آتیش‌بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی بیان کرد: «آتیش‌بازی» یکی از گزینه‌های دفتر ما برای اکران نوروزی است. البته یکی دو فیلم دیگر هم در میان گزینه‌های ما هستند که در حال بررسی آن‌ها هستیم و نهایتا تا آخر هفته آینده وضعیت «هدایت فیلم» برای اکران نوروزی مشخص خواهد شد.
وی درباره فیلم‌هایی که این دفتر پخش در سال‌ آینده روی پرده می‌فرستد، گفت: تا این لحظه پخش فیلم‌های «آتیش‌بازی» بهمن گودرزی، «صد سال به این سال‌ها» سامان مقدم، «همه چیز برای فروش» امیرحسین ثقفی، «پریناز» بهرام بهرامیان و «اشباح» داریوش مهرجویی توسط هدایت فیلم قطعی شده و در حال مذاکره برای پخش دو-سه فیلم دیگر نیز هستیم.
بسیاری از سینماداران امیدوارند که فیلم‌هایی خارج از آنچه که در جشنواره فجر به نمایش درآمد بتوانند گیشه سال آینده سینمای ایران را نجات دهد چرا که بسیاری از کارشناسان در روزهای برگزاری این جشنواره، از ناتوانایی جذب مخاطب زیاد توسط اکثر فیلم‌ها ابراز نگرانی کرده بودند.