امروز شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» محبوب ترين بازيگر زن در قيد حيات سال 2014 +عكس

محبوب ترین بازیگر زن در قید حیات سال ۲۰۱۴ +عکس

پایگاه اطلاع رسانی Askmen.com با جستجو در میان بانوان معروف در عرصه های فیلم تجارت ، ورزش ،‌مُد، موسیقی و فعالیت های بشردوستانه در نهایت فهرست ۹۹ زن محبوب سال را به انتخاب مخاطبان معرفی کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 

 پایگاه اطلاع رسانی Askmen.com در نظرسنجی سال ۲۰۱۴ به معرفی ۹۹ زن محبوب و در قید حیات سال پرداخته است.

در نظرسنجی سال گذشته «جنیفر لارنس» به عنوان محبوب ترین چهره سال معرفی شد. امسال نیز این پایگاه اطلاع رسانی با جستجو در میان بانوان معروف در عرصه های فیلم تجارت ، ورزش ،‌مُد، موسیقی و فعالیت های بشردوستانه در نهایت فهرست ۹۹ زن محبوب سال را به انتخاب مخاطبان معرفی کرده است.

در فهرست امسال «امیلیا کلارک» بازیگر سریال بازی تخت و تاج این عنوان را از «لارنس» گرفته و او را به رتبه چهارم سوق داده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 
«کلارک» ۲۶ ساله با ایفای نقش جذاب «مادر اژدها» در سریال تلویزیونی «بازی تخت و تاج» به راحتی ذهن و قلب مخاطب را به سوی خود جلب کرده است.

دو بازیگر دیگر این مجموعه تلویزیونی همچون «اونا چاپلین» و «رز لسلی» به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 
«جنیفر لارنس»، «اما واتسون»، «کیت آپتون»، «کری واشنگتن»، «امی آدامز»، «مارگوت روبی» و «کیت موس» به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم این فهرست قرار گرفته اند.