امروز شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» كلكسيون هاي عجيب ستارگان + تصاوير

کلکسیون های عجیب ستارگان + تصاویر

برخی خود را با مجموعه های کیف، کفش، لوازم آرایش و غیره سرگرم می کنند؛ ولی در این عرصه چهره هایی هستند که با پرداخت هزینه های بالا درصدد افزایش ارزش کلکسیون های عجیب خود هستند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 
«داستین هافمن» یکی از بازیگرانی است که خود را با اجناس قدیمی و عتیقه سرگرم می کند. آپارتمان او در غرب منهتن نیویورک به سال ۱۹۲۹ باز می گردد و تاکنون چهره های معروفی همچون «استیون اسپیلبرگ» ، «استیو مارتین» ،‌‌ «دایان کیتون» و … مالک این آپارتمان قدیمی بوده اند. این آپارتمان گذشته از قدیمی بودن ، با اسباب و اثاثیه عتیقه شکل یک موزه را به خود گرفته است. هافمن همچنین لباسهای قدیمی خود را در این آپارتمان حفظ می کند. با همه دلبستگی که هافمن به این آپارتمان داشته ولی اخیرا آن را با تمام متعلقات به فروش گذاشته است.

هافمن تنها چهره هالیوودی نیست که چنین کلکسیون های گرانقیمتی دارد. برخی خود را با مجموعه های کیف، کفش، لوازم آرایش و غیره سرگرم می کنند؛ ولی در این عرصه چهره هایی هستند که با پرداخت هزینه های بالا درصدد افزایش ارزش کلکسیون های عجیب خود هستند.

«اُپرا وینفری»
«اُپرا» به عنوان یکی از ثروتمندترین چهره های سرگرمی ، چندین خانه ، عمارت ،‌کشتی تفریحی ، جزیره و … دارد. او حتی ۲۰ سگ و گربه دارد ولی محبوب ترین مجموعه او آلبوم عکس او است که نزدیک به ۱۷۰۰ عکس با چهره های معروف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در مناسبتهای مختلف و حتی با سگهای خود دارد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 
«لی میشل»
«میشل» از خانمهای ماشین باز است که با قدیمی شدن مدل خودرواش سعی در فروش آن ندارد ، ولی گذشته از اتومبیلها ، او علاقه زیادی به تزئینات داخلی خودرو ، سیستم صوتی و ارتقای آپشن های خودروهایش دارد. ۱۴ اتومبیل او از تزئینات داخلی زیبا برخوردار هستند که هر یک را به گونه ای مجزا نشان می دهد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 
«مایلی سایرس»
«مایلی سایرس» علاقه زیادی به لباسهای راحتی برند پیژامه دارد و از هر برندی این لباسها را تهیه می کند. او در کمد لباس خود ۷۵ دست پیژامه و لباس راحتی دارد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 

«لیدی گاگا»
«گاگا» یکی از طرفداران لباسهای خاص «مایکل جکسون» است و در صورت حراج هر دست از لباس «مایکل جکسون» حاضر به خرید آنها در بالاترین قیمت است. گفته می شود مجموعه گاگا شامل لباس ، جواهرات ، تزئینات و متعلقات «مایکل جکسون» به بیش از صدها هزار دلار می رسد. او به تازگی خود را برای خرید عمارت «مایکل جکسون» آماده می کند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 
«سیمون کاول»
مجری برنامه «ایکس فاکتور» عاشق جمع کردن اتومبیل است. اما نه هر مدلی !‌او فقط به مدلهای شرکت بوگاتی علاقه نشان می دهد و اخیرا مدلی را به قیمت یک میلیون و ۳۷۵ هزار دلار خریداری کرده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 
مدونا
ثروتمندترین چهره سرگرمی در سال ۲۰۱۳ عاشق پالتو پوست است. در مجموعه پالتوهای پوست او می توان پالتوهایی تا ۸۰ هزار دلار پیدا کرد. ولی مدل محبوب او پالتو پوست بره پارسی است . او اخیرا با پرداخت یک میلیون و ۶۴۰ هزار دلار یک کلاه خز خریده است. 

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کلکسیون های عجیب ستارگان

 اخبار فرهنگی – سینما خبر