امروز دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» از نفیسه روشن چه خبر؟

از نفیسه روشن و سیما خضرآبادی چه خبر؟
 

از نفیسه روشن چه خبر؟

 

نفیسه روشن بازیگر نقش صدف در مینی سریال «در بند اروند» گفت: من نقش صدف فرزند یک شهید را در سریال در بند اروند بازی می کنم که فردی آرمان گراست.
 

نفیسه روشن بازیگر مجموعه در حال تولید «در بند اروند» بیان داشت: داستان «در بند اروند» درباره تعدادی از شهدای روستای هریکنده است که قرار است زندگینامه آن ها به کتاب تبدیل شود. در راستای این گردآوری نویسندگان به ماجرای شهیدی برمی خورند که از اهالی همین روستاست و در این میان رازی بر ملا می شود که برای اهالی روستا هم اهمیت زیادی دارد.  وی همچنین درباره نقش خود در این مجموعه این طور توضیح می داد: من در این سریال ایفای نقش صدف را بر عهده دارم که شخصیتی ارزشی دارد و بر سر ارزش و آرمان های پدرش ایستاده است. حتی او بر سر این مساله که چه کسی باید نگارش زندگینامه پدر شهیدش را بر عهده بگیرد هم بحث دارد. برای او آرمان ها و اعتقاداتش بسیار مهم است و به راحتی از برخی مسائل نمی گذرد.
 

این بازیگر در پاسخ به این که آیا این نقش تفاوتی با سایر نقش های این چنینی دارد یا نه، ادامه داد: متاسفانه ما به دلیل برخی محدودیت ها نمی توانیم نقش ها را چندان متفاوت ارائه کنیم. شرایط به گونه ای است که نقش ها یا مثبت اند یا منفی. اگر بخواهیم کاراکتر صدف را هم به لحاظ میزان ارزشی بودن آن بررسی کنیم، باید بگوییم که او یک فرد آرمان گرای مثبت است.
 

بازیگر زمانی برای عاشقی با اشاره به این که در بیشتر قسمت های سریال حضور دارد، در پاسخ به این سوال که با توجه به کم تعداد بودن قسمت ها کاراکترها به خوبی معرفی می‏شوند یا نه، گفت: «در بند اروند» ۶ قسمت دارد و در واقع یک مینی سریال است و ممکن است آنقدر فضای بازی نداشته باشد که به واسطه دیالوگ ها آدم های قصه بتوانند روایت‏های مستقلی داشته باشند. اما در این سریال تلاش شده است با فلش بک ها و دکوپاژها به صورت مفید و مختصر به شخصیت ها پرداخته شود. هرچند بخش عمده ای از این ویژگی به نوع روایت قصه توسط کارگردان بر می‏گردد.