امروز شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» دلیل فوت همسر بازیکن سپاهان

بازیکن سپاهان
 
 

دلیل فوت همسر بازیکن سپاهان

 
برای ما جای تعجب وعلامت سوال دارد که شایعه پراکنان بیکار چطور خود را جای پزشک قانونی قرار می دهند و اخبار ضد و نقیض را مطرح می کنند.

 

در میان حزن و اندوه مراسم خاکسپاری مرحومه بانو سلطانی همسر علی احمدی مدافع  سپاهان در شهرستان تیران اصفهان برگزار شد . اما نکته حائز اهمیت در این مراسم که میان اهالی فوتبال در این مراسم شنیده شد و بطور فجیعی همه حاضرین را آزرده خاطر کرد این بود که ، بعضی از سایتها در خروجی خبرهای خود مرگ همسر علی احمدی را مشکوک قلمداد کردند .

در این خصوص مسئولان باشگاه فولاد مبارکه که از انتشار چنین خبر کذبی بسیار ناراحت و افسرده بودند گفتند : متاسفانه خانواده داغدار علی احمدی اکنون در شرایطی نیستند که با آنان در خصوص نشر اکاذیب بخواهیم گفتگو کنیم ، لیکن چون در شش ماه قبل علی احمدی مدافع خوب فوتبال ایران و سپاهان صاحب فرزند دختر شده بود و مرحومه بانو سلطانی نیز بعد از آن تا حدودی در قلب خود احساس درد و ضعف می کرد ، به ناچار با مراجعه به دکتر متخصص، قلب خود را به تیغ جراحی سپرد، که به شکر خدا بعد از آن هیچگونه مشکلی برای وی ایجاد نشد تا اینکه در دو روز گذشته با احساس سوزش در ناحیه قفس سینه، خواهان مراجعه به پزشک می شود که علی احمدی وقتی مبادرت به این کار می کند همسر وی در راه بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم می کند.

 بدین سبب برای ما جای تعجب و علامت سوال دارد که شایعه پراکنان بیکار چطور خود را جای پزشک قانونی قرار می دهند و اخبار ضد و نقیض را مطرح می کنند . به همین خاطر بعد از مراسم ختم همسر علی احمدی بجد از دست این شایعه پراکنان در محاکم قضایی شکایت خواهیم کرد .