امروز یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» ادامه سریال قهرمانان ساخته می‌شود

ادامه سریال قهرمانان ساخته می‌شود
 
 

ادامه سریال قهرمانان ساخته می‌شود

 
شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد ادامه سریال «قهرمانان» را به صورت سریال کوتاه تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «قهرمانان» به نویسندگی تیم کرینگ، یکی از سریال‌های محبوب تلویزیون و شبکه ان‌بی‌سی بود که پس از چهار فصل و به شکلی ناامیدانه پخش آن خاتمه پیدا کرد.

حالا شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرده با سریال کوتاهی در ۱۳ قسمت به نام «قهرمانان دوباره متولد می‌شوند» (Heroes Reborn) این سریال را احیا می‌کند.

تیم کرینگ سرپرست نویسندگان این سریال کوتاه است و از طرفی این روزها منتظر ساخته شدن سریال کوتاه «Dig» است که بسیاری منتظر هستند روی آنتن «یواس‌ای نتورک» برود.

ان‌بی‌سی همزمان با انتشار این خبر، تیزر کوتاهی منتشر کرد که در آن درست مثل عنوان‌بندی سریال، خورشیدگرفتگی را نشان می‌دهد و بعد عنوان سریال نقش می‌بندد. هنوز هیچ خبری درباره خط داستانی این سریال کوتاه منتشر نشده است.

دلیل احیای سریال «قهرمانان» در این است که این روزها سریال‌های ژانر علمی-تخیلی در بورس هستند. خود شبکه ان‌بی سی نسخه تلویزیونی «کنستانتین» را روی آنتن می‌فرستد و شبکه ای‌بی‌سی سریال «ماموران شیلد» را آماده نمایش کرده است.

سریال «قهرمان» در چهار فصل در فاصله سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ روی آنتن بود و بازیگرانی چون زاکاری کوئینتو، مایلو ونتیمیگلیا و هیدن پنه‌تیر با بازی در آن به شهرت رسیدند.

«قهرمانان دوباره متولد می‌شوند» دومین سریال شبکه ان‌بی‌سی برای سال ۲۰۱۵ است. این شبکه دستور ساخت سریالی ۱۳ قسمتی با بازی جنیفر لوپز را صادر کرد.

«قهرمانان دوباره متولد می‌شوند» در کنار «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» دو سریال هستند که پس از خاتمه پخش، دوباره احیا شده و در دستور ساخت قرار گرفته‌اند.