امروز چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» چه لباس زمستانی برای اندام شما مناسبه

گر چه تعدادی از خانم ها هستند که با هر اندامی هر پوششی بهشان می آید؛ اما حتماً سبکی وجود دارد که بیشتر به شما می آید. همچنین یادتان باشد که بیش از یک پوشش برای یک فصل نیاز دارید. به عنوان مثال اگر در زمستان عادت به پوشیدن پالتو دارید، یک کت کوتاه هم برای مواقع خاص خریداری کنید. مهم است که از داشته هایتان یک ترکیب خوب به دست آورید مثلا همین پالتو می تواند با یک شلوار جین عالی به نظر برسد.

لباس زمستانی برای اندام مختلف

 

کت پشمی

کت پشمی بیشتر به خانم هایی که اندام پُر یا گلابی شکلی دارند می آیند؛ چرا که به شانه هایشان شکل می دهد و بین دور کمر پهن و باسن بزرگ شان تعادل ایجاد می کند.

بارانی

بارانی کلاسیک به همه نوع اندامی می آید. کمربندی که دور کمر بسته می شود، آن را به شکل ساعت شنی در می آورد و فوق العاده زنانه است. اگر ریزه اندام هستید، برای اینکه خیلی کوچک تر به نظر نرسید، پایین بارانی تان را تا بالای زانو، تو بگذارید.

نیم تنه پوست حیوانات

 

اگر چه نیم تنه پوست حیوانات برای بسیاری از اندام ها خوب است، باید به این نکته توجه داشته باشید که چاق تر نشان تان می دهد. باید سعی کنید که تناسب اندام تان را از دست ندهید چون در این صورت بد شکل نشان تان خواهد داد. همچنین این نیم تنه ها اگر بلند باشند، برای خانم های بلند قد تر بهتر هستند؛ بنابراین اگر ریزه اندام هستید، آن را کوتاه کنید.