امروز پنج شنبه , ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» نکات مهم در ست کردن لباس

اندام خانم به دو دسته  کلی تقسیم شده که اصطلاحا سیب ، گلابی  میگویند

اندام سیب :اونهایی هستند که اضافه وزنشون از همه جا بیشتر در شکم و پهلوهاشونه ، این اندام پاق و لاغر  را شامل میشود

اندام گلابی : اونهایی هستند که اضافه وزنشون از همه جا بیشتر در باسن و ران هاشونه .

نکاتی برای اندام سیب چاق

باید سعی کنند اجزاء عمودی لباسهاشون رو زیاد کنن و اجزاء افقی لباس رو کم کنند. خیلی وقتها سیب ها فکر می کنند پوشیدن لباسهای گشاد که به کمر و شکمشون نمی چسبه می تونه بزرگی میان تنه اونا رو بپوشونه. در حالی که بسیار اشتباه می کنند. لباسهای گشاد و بی شکل بسیار برای سیب ها لباسهای بدیه.

 

دوستانِ سیب (چه نسبتا لاغر هستید، چه تپل)، یکی از بدترین کارهایی که می تونین با خودتون بکنین پوشیدن بلوز گشاد، دامن و کمربند باریکه.

 نکاتی برای  اندام سیب لاغر

۱٫ کت تک (متفاوت با شلوارتون) کمرکرستی (یعنی کمرش با ساسون تنگ شده و دوباره در قسمت باسن کمی گشاد می شه) ارتفاع کت تا یک سوم بالا یا نیمه باسن. نکته فوق العاده مهم : جلوی کت رو باید حتما باز بگذاریم و یا دکمه نداره یا به هیچ وجه دکمه رو نمی بندیم. اصلا معجزه این ست لباس در همینه که باز گذاشتن جلوی کت دو تا خط عمودی بزرگ می اندازه روی بالاتنه شما و شما رو لاغر نشون می ده. در ضمن چون باز می ذاریمش به شکم و پهلومون نمی چسبه که احساس کنیم نقاط چاقمون در معرض نمایشه.

۲٫ بلوز زیر کت می تونه ساده یا طرحدار باشه. رنگش باید با کت حتما متفاوت باشه. اگر بلوز با شلوار همرنگ باشه شما رو دوبله لاغر نشون می ده. بلوزهای گشاد تر بهتر وایمیسه و شکم رو کمتر نشون می ده. اگر خیلی از منظره شکمتون فراری هستید بلوز رو می تونید بندازید روی شلوارتون، اما قدش از پایین کت بیرون نزنه. اما در کل بهتره بلوز رو توی شلوار بکنید اما شل بندازید نه که خیلی سفت کشیده شده باشه زیر لبه شلوار.

۳٫ شلوار جین تیره یا مشکی پارچه ای رسمی دمپاگشاد (یعنی تقریبا به باسن و ران می چسبه و از سر زانو تا قوزک پا یواش یواش گشاد می شه) که قدش از قد خودمون بلند تره و  یک سوم تا نصف پاشنه کفشمون رو می پوشونه. رنگ تیره این شلوار پای شما رو باریک تر و کشیده تر نشون می ده و قدش رو که بلند تر می گیرید با پاشنه که زیرش پنهان شده توهم پاهای بلند تر و کشیده تر رو برای چشم ایجاد می کنند.

در قسمت آینده توصیه های برای خانم هایی با اندام گلابی داریم