امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» راهنمای خرید یک لباس عروس خوب و مناسب

در ابتدای این مقاله جا دارد نکته ای را بیان کنم و آن این است که تهیه لباس عروس چه قصد خرید آن را داشته باشید و چه اجاره آن ،باید خیلی زود به فکر آن باشید و در ابتدای شروع کارهای عروسیتان انجام دهید.

به طور کلی شما می توانید از ۳ طریق لباس عروسی خود را تهیه کنید  :

روش اول این است که شما لباس عروس سفارش میدهید و آن لباس عروس برای شما دوخته می شود و آن را میخرید .

این روش که از قدیم مرسوم بوده درست است که دقیقا مطابق با آن چه که شما می خواهید دوخته می شود ولی به صرفه نیست و قیمت آن نسبت به روش های دیگر تهیه لباس عروس گران تر می باشد.

روش دوم این است که شما لباس عروس را سفارش دهید برای شما دوخته شود و شما آن را اجاره کنید این روش مزیت هایی که دارد این است که هم قیمت آن به صرفه تر است  و هم این که لباس دقیقا سایز شما آماده شده و بعد از شما نیز به عروس خانم های دیگر اجاره داده می شود.

و روش سوم که امروزه بیشتر استفاده می شود این است که لباس های آماده در مزون ها وجود دارد که آن ها را اجاره می کنند و این روش به صرفه ترین روش در تهیه لباس عروس و سریع ترین آن است.

اگر در اصفهان زندگی می کنید و به دنبال این هستید که در شب عروسیتان خاص باشید باید به دنبال بهترین مزون لباس عروس اصفهان باشید .معمولا مزون هایی که سابقه کار زیادی دارند به دلیل آگاهی آن ها از سلیقه عوام عروس ها گزینه مناسبی برای انتخاب آن ها است.

می توانید آدرس مزون لباس عروس اصفهان را از اینترنت بیابید و یا از دوستانی که قبلا با آنها کار کرده اند بگیرید.

مزون لباس عروس اصفهان بسیار زیاد است و دست در این کار بشدت زیاد شده ،شما برای انتخاب بهترین لباس عروس اصفهان باید بسیار دقت کنید و دیدن نمونه لباس های عروس آن ها بهترین روش است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید استفاده از مشاوره هایی است که مزون داران به شما ارائه میدهند.به طور مثال اگر شما فردی هستید با پایین تنه بزرگ باید لباس عروس پف بپوشید و مدل ماهی اصلا برای شما مناسب نیست و….

در ادامه برای شما مقاله ای آورده ام که لباس عروس مناسب اندام خود را انتخاب کنید.