امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان

یکی از دغدغه های افراد در طراحی داخلی ،طراحی اتاق خواب و چیدمان تخت خواب است .برای چیدمان اتاق خواب باید به چند نکته دقت کنید.

۱-دیوار بالای تخت خواب صاف باشد و بدون هر پنجره ،شلف و طاقچه ای باشد.

۲-اگر تخت خواب شما دونفره است باید تخت به گونه ای در اتاق قرار گیرد که از دو طرف تخت خواب راه برای رفت و آمد وجود داشته باشدولی اگر اتاق خواب شما کوچک باشد و چاره ای جز چسباندن تخت به دیوار نداشته باشید باید تختی را انتخاب کنید که پایین تخت لبه نداشته باشد و برای رفت و آمد مزاحم فرد دیگری که خواب است نشوید.

۳-سعی کنید تخت را به گونه ای در اتاق قرار دهید تا روبروی در ورودی قرار نگیرد و رفت و آمد در بیرون از اتاق مزاحم خواب و استراحت شما نشود.

۴-میز آرایش نباید رو به تخت خواب و همچنین پشت به نور باشد ،باید حواستان به نور میز آرایش باشد.

۵-فرش اتاق خواب نیز باید به گونه ای باشد که رنگ آن با پرده و روتختی همخوانی داشته باشد و از رنگ های آرامش بخش در اتاق خواب استفاده کنید.

۶-اگر اتاق خواب شما بزرگ است یک مبل برای استحراحت در گوشه پایین تخت قرار دهید.

اگر کلیه نکات بیان شده در بالا را رعایت کنید و به رنگ و نور اهمیت ویژه ای دهید اتاق خواب مناسبی خواهید داشت .

کار ساده تر برای طراحی اتاق خواب این است که طراحی آن را به یک طراح داخلی ماهر بسپارید .

گروه معماری طرح نو طراحی دکوراسیون اصفهان را به بهترین شکل و با قیمت مناسب برای شما انجام میدهد.

گروه معماری طرح نو با تیم متخصص و تحصیل کرده در زمینه طراحی داخلی اصفهان پروژه های بسیاری را در این شهر انجام داده اند که می توانید نمونه کار ها را در وب سایت طرح نو ببینید .

برخی از خدمات گروه معماری طرح نو :

طراحی نما اصفهان ،طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان ،طراحی باغ اصفهان ،طراحی باغ و ویلا اصفهان ،طراحی دکور مغازه اصفهان ،طراحی آشپزخانه اصفهان ،طراحی داخلی مغازه اصفهان ،طراحی دوبلکس اصفهان ،طراحی پلان،بازسازی خانه اصفهان ،بازسازی ساختمان اصفهان ،طراحی معماری اصفهان ،پروانه ساختمان اصفهان و…..