امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» پارچه تترون | پارچه فلورا | فروش عمده پارچه

فروشگاه ایران تترون یک تیم با قدمت قدیمی و حرفه ای در عرصه ی فروش عمده پارچه میباشد.

محصولات این مجموعه یک سری از اجناس خاص و پرطرفدار جامعه امروزی از قبیل پارچه تترون در تنوع رنگی ١٠٠ رنگ، پارچه اکسفورد در تنوع رنگی ٩٠ رنگ،پارچه فلورا در تنوع رنگی ۶٠٠ رنگ و انواع پارچه های طرح دار در رنگبندی های خاص و انواع تترون های سفید است.که هر یک این محصولات متناسب برای انواع فرم های شرکت ها، ارگان ها، رستورانها و یا فرم مدارس است.

فروشگاه ایران تترون قصد داشته تا هموطنان عزیز  بخصوص تولیدی های پوشاک و البسه نیاز های خود را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه و بهره ی کافی را از پرداخت پول با ارزش خود کسب نمایند.

پارچه تترونی که ما در اینجا به شما مشتریان عزیز معرفی مینماییم محصول کشور تایلند و شرکت TTI بوده و از جنس بسیار لطیف،رنگهای شفاف و درجه یک مطابق با اخرین مٌد روز و بسیار پرطرفدار است.

از دیگر مزایای گروه بازرگانی ایران تترون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

١-خرید انلاین در کلیه روز ها و ساعات کاری

٢-ارایه اجناس با تیراژ و مقدار مورد نظر شما عزیزان(حداقل ٢٠ یاردی)

٣-بدون هیچ محدودیتی در انتخاب رنگبندی مورد علاقه ی شما

۴-تنوع بالا و خاص محصولات

۵-فروش انواع پارچه های تترون با قیمت مناسب

۶-بسته بندی مناسب و ارسال به اقسانقاط کشور

٧-همکاری با بهترین باربری های کشور و تحویل دقیق اجناس به محل مورد نظر شما

 

پارچه های تترون سفید بیمارستانی:(مخصوص لباس های پزشکی و پرستاری):

پارچه تترون سفید بیمارستانی باید نسبت به پارچه های دیگر از تراکم بیشتری برخوردار باشد زیراکه بیشتر در معرض ساییدگی و خوردگی قرار میگیرد.این پارچه با گرماژ ١٨٠ گرم برای شما عزیزان قابل عرضه است.

بدلیل لطافت و طرح خاص این پارچه مورد استقبال بسیاری از ارگان ها مخصوصا بیمارستان ها و کادر نیرو دریایی و هوایی قرار گرفته است.

یکی از نکات بسیار مهم این پارچه این است که باید از ثبات رنگ در برابر شست و شو مکرر نیز برخوردار باشد.

 پارچه فلورا در حال حاضر اخرین و جدید ترین نسل این شرکت و کشور تایلند است.این پارچه پس از دوخت و استفاده تن خور بسیار عالی و شیکی دارد.پارچه ی فلورا از ۶۵٪‏ پلی استر و ٣۵ ٪‏پنبه تشکیل شده و زیر دست بسیار لخت و لطیف و با کیفیتی دارد.این پارچه در حدود ۶٠ رنگ جدید و مطابق با اخرین متد و تکنولوژی جدید جهانی طراحی شده است.

عرض طاقه های این پارچه ١۵٠ سانتی متری بوده است و گرماژ این پارچه ١٧٨ بوده است. این پارچه در بازار امروز مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. پارچه فلورا دو نخ بوده و نوع بافت ان جدید است.

این محصول در بیش از ۶٠ رنگ برای شما مشتریان گرامی قابل عرضه است که انتخاب هر رنگ و پارامتر بصورت کاملا ازاد بوده و بنا به درخواست شما عزیزان هیچ محدودیتی در انتخاب رنگبندی مورد علاقه شما وجود ندارد.بعلاوه اینک هیچ محدودیتی در تیراژ یک رنگ مورد نظر شما نیز وجود ندارد.

نکته قابل توجه این است که تمامی این رنگها دارای کد و شماره ی خاصی میباشد که این کد ها بصورت ثابت بوده و طی زمان هیچگاه تغییری نخواهد کرد و این امر باعث میشود که مشتریان ثابت این پارچه در هر کجا و هر زمان رنگ و تیراژ مورد نظر خود را تهیه و استفاده نمایند