امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» برخی از مزایای گلاه گیس

فروش اکستنشن مو

در سال های اخیر فروش اکستنشن مو به یکی از مسایل مورد علاقه افراد تبدیل شده و با توجه به انواع متفاوت آن چرخه فروش را گسترده تر کرده و در انواع قیمت و جنس و مدل در بازار عرضه می گردد. اکستنشن مو می تواند برای زیبایی نقش پررنگی داشته باشد وهمچنین موهای شما را پرتر و شفاف تر و  سالم تر نشان دهد و برای کسانی که ریزش مو دارند یک جایگزین محسوب می شود .شما می توانید بر حسب سلیقه خود در اکستنشن از موهای مصنوعی یا طبیعی استفاه کنید همچنین میتوانید از موهای کلیپسی استفاده کرده و اما روشهای وصل کردن اکستنشن مو بسیار متنوع  می باشد در واقع اضافه کردن مو در لابه لای موهای طبیعی را اکستنشن مو گویند . در این روش موهای طبیعی و یا مصنوعی را به صورت دسته ای در لابه لابه ی موها اضافه می کنند که بعضی از این روش برای حجیم کردن موهای خود و پر کردن جاهای خالی سر  و بعضی دیگر برای بلندتر کردن آن استفاده می کنند . اضافه کردن مو در لابه‌لای موهای طبیعی،‌ روش‌های بسیار متفاوتی دارد ، همچنین برای حفظ اکستنشن از شانه زدن های شدید بپرهیزید برس‌هایی که بعضا چوبی بوده و دانه های مناسب دارد و مخصوص موهای اکستنشن‌ شده استفاده کنید. دانه‌های به کار رفته در این برس‌ها بسیار نازک هستند. برس‌هایی که باعث کشیده شدن اکستنشن می‌شوند نامناسب بوده و باعث از بین رفتن اکستنشن می شود

 

کلاه گیس زنانه

یکی دیگر از راه حل های داشتن موهایی زیبا استفاده از کلاه گیس های زنانه است این کلاه گیس ها حجم موهای طبیعی که بر روی یک لایه  نازک نصب شده و بر روی سر قرار می گیرد می تواند به مو زیبایی چندان ببخشد و علاوه بر زیبایی باعث تنوع می شود . کلاه گیس های متفاوتی در بازار موجود است که شامل موهای طبیعی و مصنوعی می شود که طبعا در قیمت هم تفاوت چشمگیری وجود خواهد داشت از طرفی کلاه گیس های موجود در اندازه های متفاوتی از نظر حجم و بلندی نیز وجود دارد که انتخاب را برای فرد راحتتر می کند . باید متدکر شد که کلاه گیس های زنانه با وجود زیبایی اگر به صورت نامناسب روی سر نصب شود جلوه زیبایی نخواهد داشت و همچنین از دیگر مسایل قابل مطرح در این زمینه این است که استفاده زیاد از کلاه گیس باعث آسیب هایی برای پوست سر خواهد شد. در نصب کلاه گیس تنوع متفاوتی وجود دارد عضی از کلاه گیس ها بصورت تور روی سر قرار می گیرند بعضی از کلاه گیس ها راز چسب های ویژه ای برای نصب استفاده می کنند که باعث ثابت ماندن آن روی سر می شود ، الیاف های متفاوتی از کلاه گیس ها به این صورت است که کوتاه بلند، فردار، صاف و موج دار در بازار موجود است از دیگر ویژگی های آن قابلیت سشوار کشی و دستگاههای حالت دهنده بوده و همچنین قابل شستشو می باشد هر چند که باید دمای استفاده از دستگاه حالت دهنده تنظیم شده بوده تا آسیبی به کلاه گیس و الیاف آن وارد نشود در ضمن کلاه گیس های فر و موج دار هرگز نباید شانه شوند

گلاه گیس

فروش کلاه گیس های زنانه

در جوامع امروز فروش  کلاه گیس به خصوص فروش گلاه گیس های زنانه به طور پررونق وجود دارد به این صورت که به دلیل بالا بودن  تنوع در انواع کلاه گیس ها افراد می توانند انتخاب های مناسبی در این زمینه داشته باشند ، فروش کلاه گیس های موجود در بازار بصورت حضوری در مغازه ها امکان پذیر بوده و علاوه بر این روش تازگی سایت های مختلفی امکان خرید به صورت اینترنتی را فراهم کرده اند که فرد می تواند نمونه کارهای نصب شده بر روی مانکن را در سایت دیده و کلاه گیس مورد نظر خود را انتخاب کرده  از طریق خرید بسته اقدام به خرید آن کند ، فروش کلاه گیس در بعضی مارکت ها به صورت کلی دارای تخفیف بالاتری بوده و خریداران از جمله آرایشگران و افرادی که در تعداد بالا به آن نیاز دارند می توانند در تهیه از تخفیف ویژه ای برخوردار شوند از جمله ویژگی فروش کلاه گیس در بعضی مارکت ها با شرط تعویض بوده و فرد در صورت نامناسب بودن آن می تواند با رعایت مسایل بهداشتی اقدام به تعویض کلاه گیس خود کند.

وارد کننده گلاه گیس

اکثر اوقات افراد به دلیل کم بودن موی سر و یا حتی تاسی بیش از حد برای پوشاندن این عیب و زیبا نشان دادن ظاهر خود از کلاه گیس  استفاده می کنند ، گلاه گیس زنانه در بین بانوان بسیار پر طرفدار است . برای قرار دادن کلاه گیس از روش هایی مانند گیره، چسب زدن و .. استفاده می کنند. افراد نگران افتادن کلاه گیس در شرایطی مانند طوفان و یا وزش باد می باشند که این میتواند یک عیب برای کلاه گیس در نظر گرفته شود ولی با ترمیم مو این نگرانی حل می شود. در این روش ، الیاف مو را به موی طبیعی خود فرد گره می زنند که در شرایطی که گفته شد از سر فرد جدا نشود و تعداد موهای سر ۲ یا ۳ برابر می شود. البته این روش در مدت زمان طولانی باعث سست شدن مو و ریزش آن می شود.

گلاه گیس

موهای متصل یه کلاه گیس یا طبیعی و یا مصنوعی می باشند. موهای مصنوعی سبک تر از موهای طبیعی می باشند و از جنس پلاستیک می باشد ولی موی طبیعی در واقع از موی انسان درست شده است. چون افراد دوست دارند که مویشان طبیعی به نظر برسد و مصنوعی به نظر نرسد اصولا از موی طبیعی بیشتر استفاده می کنند . کلاه گیس چه طبیعی چه مصنوعی، باید از لحاظ بهداشتی مراقبت شوند. موهای مصنوعی در مقایسه با موهای طبیعی کمتر در معرض آلودگی قرار می گیرند و رعایت بهداشت آنها ساده تر است. همانطور که موهای خود را با شامپو شستشو می شوریم موهای متصل به کلاه گیس را نیز مانند موی طبیعی انسان باید شستشو داد. از آنجایی که برخی از وارد کننده های  کلاه‌گیس‌  ممکن است از چین و هند و در کارگاه‌های غیربهداشتی تهیه می‌شوند بنابراین هر کلاه گیسی را قبل از استفاده بشوریم و ضد عفونی کنیم و بعد از آن استفاده کنیم تا دچار مشکلاتی از قبیل حساسیت و خارش و قرمزی نشویم.