امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» مقایسه بین مخازن آب فلزی و منبع آب پلی اتیلن

در چند دهه ی اخیر مخزن آب پلی اتیلن بیشتر در پشت بام ها نسبت به قبل دیده می شود و این به دلیل ویژگی های بسیار خوبی است که مخزن آب پلی اتیلن نسبت به مخزن های فلزی دارد .

 مخزن های فلزی تا قبل از آمدن تکنولوژِی پلی اتیلن بسیار رواج داشتند ولی با آمدن مخزن پلی اتیلن رفته رفته از دور خارج شدند

هزینه های نصب این مخازن فلزی بسیار گران بود هم چنین این مخازن به علت جنس فلزی که دارند باعث زنگ خوردگی شده و طعم و رنگ و مزه ی آب را تغییر می داد ، هم چنین جا به جایی این گونه منیع های آب بسیار سخت بود .همه این موارد سبب شد تا با ورود منبع آب پلی اتیلن  با استقبال زیادی مواجه شود .

 پلی اتیلن خاصیت ضد خوردگی دارد  که این مهم ترین خاصیت برای آن به حساب می اید و به گونه است که در واکنش با مواد دیگر از خود واکنش شیمیایی نشان نمیدهد .

 مخزن آب پلی اتیلن

 مخزن پلی اتین در مقایسه با مخزن فلزی از مقاومت بالایی برخوردار است . نصب این نوع از مخازن بسیار راحت و ساده است. این مخازن در ابعاد و سایزهای مختلف وجود دارد . مخازن پلی اتیلن دارای انواع مختلفی هستند که عبارت است از : مخازن افقی ، مخازن عمودی ، مخازن مکعبی ، مخازن زیر پله ایی ، مخازن انبساط و … که هر کدام بنا بر مصرف و کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند .

قیمت  مخزن آب پلی اتیلن  نسبت به مخزن فلزی بسیار مناسب است ، هم چنین این منبع ها طعم و مزه ی آب را تغییر نمی دهند .

برای ذخیره ی آب در منبع آب پلی اتیلن باید بهترین مکان را انتخاب کنیم ، بهترین مکان برای نصب اتاق تاسیسات است ، در صورت نبود اتاق تاسیسات می توان این منبع را در پشت بام ، حیاط خلوت و … نصب کرد.

برای نصب مخزن باید محدودیت هایی که در نصب وجود دارد مورد بررسی قرار گیرند .