امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» XYZ Printing و معرفی پرینتر سه بعدی 3000 دلاری کاملا رنگی

پرینتر سه بعدی تمام رنگی خانگی یکی از رویاهای مصرف کنندگان و علاقه مندان  این صنعت بوده است و تا کنون پرینت تک رنگ مورد استفاده قرار می گرفته ولی برای پرینت در رنگهای متنوع  به چیزی بیشتر شبیه از آن  نیاز بود که به لطف پیشرفت تکنولوژی به این نقطه عطف رسیده است. XYZ، اعلام کرد پرینتر ۳۰۰۰ دلاری Da Vinci Color، یک پرینتر سه بعدی است که از تکنولوژی جوهر افشان برای تزریق رنگ به صورت مستقیم به فیلامنت استفاده می کند.

پرینتر سه بعدی اصفهان

راه حل های قبلی برای برطرف کردن نیاز به رنگ استفاده از پودر نایلون یا فیلامنت های متعدد برای مخلوط کردن رنگ ها بود ولی در Da Vinci Color بوسیله اسپری کردن رنگ به فیلامنت PLA استفاده می شود و در نتیجه اشیاء بصورت رنگی پرینت می شوند. این تکنولوژی، قابلیت پرینت قطعه با طیف ۱۶ میلیون رنگ را دارا می باشد.. تولید کنندگان، این فناوری را در گذشته مورد بررسی قرار داده بودند اما به نظر می رسد XYZ نهایتا آن را با کاهش پیچیدگی ها و  ارائه با قیمتی در حد یک پرینتر تک رنگ به فروش می رساند.

شما می توانید بهترین پرینتر سه بعدی اصفهان در انواع مدل های مختلف و هم چنین اسکنر سه بعدی اصفهان را در شهر اصفهان از شرکت های معتبر خریداری کنید .