امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» پارچه هاي ١٠٠٪؜ نخي(كتان)

 

 

این پارچه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.پارچه هایی که از الیاف طبیعی پنبه تشکیل شده باشد بسیار متناسب برای پوست بدن انسان است و اجازه میدهد که گردش هوایی بین پوست بدن شما و هوای خارج به راحتی انجام شود و در نتیجه بدن بوی بد یا تعرق نخواهد گرفت.

در صورتی که پارچه هایی که از الیاف مصنوعی یا پلاستیک تشکیل شده باشد بر عکس پارچه های نخی بسیار برای پوست بدن انسان مضر و انسان حس خوبی در برخورد با اینگونه پارچه هارا ندارد.

از پارچه هایی که از جنس نخ هستند برای تولید پارچه نخی پیراهن مردانه استفاده می شود چرا که این نوع پارچه باعث می شود که هوا به خوبی بین پوست بدن و هوای خارج  تبادل پیدا کند .

هم چنین برای تهیه پارچه مانتویی نخی نیز این  پارچه بسیار کاربرد دارد .

 

پارچه مانتویی نخی

 

از دیگر مزایای اینگونه پارچه ها  این است که از آنجایی که در بافت پنبه هوا در جریان است و مانند پارچه های پلاستیکی نیست شما میتوانید در شست و شوی وعده های  لباسی خود صرفه جویی کرده و بیشتر از بقیه البسه خود که از الیاف پنبه تشکیل نشده اند استفاده کنید و در نتیجه لباس شما طول عمر مفید تر و بسیار جذاب تر از لباس های غیر طبیعی شما دارد.

در کلیه مراحل زندگی از کار کردن روزمره در محل کار خود تا استراحت در منزل باید سعی شود که از البسه ای که از پنبه تشکیل شده اند استفاده کرد.الیاف پنبه از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و تار و پود آن بسختی کثیف میشود و شما میتوانید از آن بسیار مفید تر از پارچه های غیر نخی استفاده کنید و مزیت بسیار خوبی که برای این نوع از پارچه ها می توان از آن یاد کرد همان تبادل هوا است .

از دیگر مزایای استفاده از پارچه های نخی راحت شسته شدن آن است و ما در این مرحله این نوید را به شما میدهیم که اصلا نیاز نیست نگران این موضوع باشید  زیرا پارچه های نخی که ما در اینجا به شما معرفی میکنیم با آخرین مکانیزم و متد روز طراحی و تولید شده و از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است و برای پارچه نخی مانتویی بسیار مناسب است.