امروز شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در هات ناز هستید.

شما اینجا هستید » هات ناز

» رقابت تنگاتنگ هانیه توسلی و ترانه علیدوستی در جشن منتقدان سینما

رقابت تنگاتنگ هانیه توسلی و ترانه علیدوستی در جشن منتقدان سینما

 

رقابت تنگاتنگ هانیه توسلی و ترانه علیدوستی در جشن منتقدان سینما

 
 

فیلم های «آسمان زرد کم عمق» و «دهلیز» در صدر آرا قرار دارند و باید منتظر بود که کدام یک تندیس هفتمین جشن منتقدان سینما را از آن خود می کند. هانیه توسلی و ترانه علیدوستی این بار در فضایی متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.

 

 
کمیته جشن منتقدان سینما با جمع آوری آرای بیش از هشتاد منتقد و نویسنده سینمایی ، نامزدهای دریافت تندیس در ۱۲ رشته را از میان تمامی فیلم های به نمایش درآمد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد.
 

فیلم های پرویز ، حوض نقاشی ، دربند ، دهلیز و قاعده تصادف به عنوان نامزدهای هفتمین جشن منتقدان سینما اعلام شدند.

بر اساس این گزارش ، فیلم های «آسمان زرد کم عمق» و «دهلیز» در صدر آرا قرار دارند و باید منتظر بود که کدام یک تندیس هفتمین جشن منتقدان سینما را از آن خود می کند.
 

با توجه به اینکه «دهلیز» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر توانست به موفقیت های بیشتری نسبت به «آسمان زرد کم عمق» برسد. شانس بیشتری در این جشن خواهد داشت.
 

فیلم سینمایی «دهلیز» داستان زنی به نام شیوا است . او سرپرست  خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند ، با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می شود و در مسیری جدید قرار می گیرد.
 

«آسمان زرد کم عمق» داستان زوج جوانی را روایت می کند که در مدتی کوتاه لحظات زندگی شان را مرور می کنند و این مرور خاطرات ، زندگی شان را تحت تأثیر قرار می دهد.
 

هفتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران چهارشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۷ در ایوان شمس برگزار می شود.