19 تیر 1398



همه انسان ها دوست دارند ظاهر زیبایی داشته باشند.یکی از راه های رسیدن به زیبایی پوشیدن لباس های زیبا و هماهنگی درست لباس هاست.

برای ست کردن مناسب لباس و خوش تیپ بودن برخی نکات است که حتماً باید رعایت شود.

همراهان همیشگی سایت هات ناز ما در این مقاله قصد داریم در مورد اصول و روش های صحیح ست کردن انواع مانتو با شلوار صحبت کنیم.

لطفا ما را تا پایان همراهی کنید.

مانتو مهمترین پوشش مربوط به خانم های ایرانی است.
انتخاب مانتو در اصفهان برای خانمها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.انتخاب مانتو بر اساس سلیقه ، شرایط آب و هوایی ، سنت‌ها و کاربرد آن صورت می‌گیرد. به عنوان مثال مانتویی که در فصل پاییز انتخاب می‌شود با مانتوی مناسب فصل بهار کاملا متفاوت است.

 مانتو مجلسی تهران ، مانتو جلو باز، مانتو اداری ، مانتو سنتی اصفهان ، مانتو بهاره از انواع مانتوهای موجود در بازار هستند که هرکس متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده می‌کند.

 برای ارتباط با بهترین مانتو فروشی شیراز کلیک کنید.

ست کردن مدل و رنگ مانتو با شلوار زمانی سخت میشود که شما اصول ست کردن لباس را ندانید.اگر شما گرانترین و با کیفیت ترین مانتو ها را خریداری کنید ولی نتوانید مانتو خود را با سایر لباسها و ظاهر خود هماهنگ کنید،به هیچ عنوان زیبا و شیک پوش نخواهید بود.

اولین قانون در ست کردن لباس هماهنگی رنگ هاست.برخی از رنگها اصلا باهم همخوانی ندارند و اگر این رنگ ها باهم ترکیب شوند ظاهر خیلی بدی بوجود می آورند.

مانتو جین با چه رنگ شلواری ست میشود

مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند.طرح ها و رنگ های مختلفی از مانتو های جین در مانتو فروشی مشهد موجود است که اصول ست کردن آنها نیز متفاوت است.

اگر رنگ مانتو جین روشن باشد،باید از شلوار رنگ روشن برای ست کردن با آن استفاده کنیم.در این مواقع بهترین انتخاب ، شلوار با رنگ سفید است.

اما اگر مانتو جین شما به رنگ تیره است و دوست ندارید زیاد جلب توجه کنید،میتوانید از شلوار مشکی و یا ترکیب مانتو جین و شلوار جین استفاده کنید.

برای خرید مانتو جین از بهترین فروشگاه مانتو تهران کلیک کنید.

ست کردن شلوار با مانتو بلند

برای ست کردن شلوار با مانتو بلند اصفهان نیز قوائدی وجود دارد.اگر بلندی مانتو شما تا مچ است باید از شلوارهای پاچه تنگ یا ساپورت استفاده کنید اما اگر بلندی مانتو شما تا زانو و یا کمی زیر زانو است،میتوانید از شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید مانتو از فروشگاه های مانتو شیراز کلیک کنید.