22 اردیبهشت 1399



برای ایجاد ظاهری به یاد ماندنی و شیک لازم نیست همیشه لباس های جدید از مانتوفروشی تهران بخرید.فقط خرید یک کیف جدید ممکن است کافی باشد.با این حال ، انتخاب کفش برای مطابقت با کیف کار ساده ای نیست.در این مقاله چند قانون اساسی برای نحوه ست کردن کیف و کفش آورده شده است.

زندگی پر از قوانین جالب است.حتی قوانین مد.در دنیای مد دستورالعمل هایی وجود دارد که نشان می دهد کفش های ما باید با کیفی که حمل می کنیم مطابقت داشته باشد.اما قوانین ست کردن مانتو سنتی تهران و کیف و کفش از گذشته تا به امروز کاملا تغییر کرده است.در حال حاضر برخلاف گذشته ، خرید کیف و کفش کاملا ست ، زیاد جالب به نظر نمیرسد.امروزه قوانینی صریح برای تطبیق کیف و کفش شما وجود ندارد.اما برخی از دستورالعمل های سبک وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید.

  • ترکیب بافت های مختلف : سعی کنید یک جفت چکمه چرمی را با یک کیف جیر تطبیق دهید.یا برعکس ، چکمه های جیر به همراه یک کیف چرمی ایده خوبی است و باعث جلب توجه میشود.
  • توجه به سبک کیف و کفش : همیشه کفش های ورزشی را از کفش های اداری و یا چکمه های زمستانه متمایز کنید.همین موضوع در مورد کیف ها نیز وجود دارد.کیف های ورزشی ، کیف های مجلسی و سایر موارد وجود دارد ، که شما باید آنها را از هم جدا کنید.ترکیب کردن کیف و کفش با دو سبک متفاوت اشتباه است.
  • رنگ کفش و کیف شما باید هماهنگ باشد.الگوها و رنگ کیف و کفش نباید با هم مخلوط شوند ، بلکه باید یکدیگر را تکمیل کنند.همیشه به یاد داشته باشید ، رنگهای گرم فقط با رنگهای گرم هماهنگ هستند ، و سرد با رنگهای سرد.
  • کفش و کیف شما باید در همان قلمرو سبک فصلی باشد.به عنوان مثال پوشیدن چکمه های گرم زمستانی به همراه یک کیف  مجلسی ، عجیب به نظر می رسد.

تطابق رنگ گیج کننده است

بدیهی است ، شما می خواهید به بهترین شکل ممکن لباس بپوشید ، اما پیگیری اینکه کدام رنگ ها با هم مطابقت دارند ، دشوار است.به جای اینکه مغز خود را درگیر یادگیری تطابق رنگ کنید ، باید از ترفند مخفی برای مطابقت با لباس زنانه تهران استفاده کنید.

شما میتوانبد از رنگ های خنثی استفاده کنید.رنگ های خنثی رنگ هایی هستند که با تمام رنگ های دیگر هماهنگ میشوند.نمونه هایی از رنگ های خنثی عبارتند از: سیاه ، سفید ، خاکستری ، قهوه ای (شامل خاکی ، بژ و غیره).بنابراین به جای اینکه سعی کنید رنگ ها را با هم هماهنگ کنید ، به سادگی حداکثر یک رنگ را در لباس خود در نظر بگیرید و بقیه را خنثی در نظر بگیرید.

آیا کفش باید با لباس مطابقت داشته باشد

دنیای مد همیشه در حال تغییر است. برای افرادی که می خواهند با مد روز پیش بروند ، هماهنگ سازی کفش و لباس کمتر از کابوس نیست.اگر می خواهید لباس خود را متعادل کنید ، در زیر چند نکته مفید ذکر شده است که می توانید دنبال کنید تا بهترین ظاهر خود را پیدا کنید:

اولین قدم در انتخاب بهترین کفش ها ، انتخاب کفش هایی هستند که لباس شما را تکمیل می کنند.ما همیشه توصیه می کنیم کفش های شلوغ را با لباس های ساده بپوشید و کفش ساده را با لباس شلوغ بپوشید.بیشتر از رنگ کفش ، سبک آن باید لباس شما را تکمیل کند ، پس تطبیق سبک کفش با سبک لباس ، برای داشتن ظاهری منحصر بفرد ، ضروری است.