28 خرداد 1399



زیبایی چیزی است که انسان ها همیشه بدنبال آن بوده اند.در این میان خانم ها بیشتر از آقایان به زیبایی پوست و مو و لباس خود اهمیت میدهند.خانم ها همیشه به دنبال ترفند هایی هستند تا زیباتر و جذاب تر شوند و از این جهت به پوست و مو و ظاهر خود اهمیت بیشتری میدهند و هم چنین به دنبال بهترین فروشگاه لباس زنانه اصفهان هستند تا با بهترین لباس ها را برای خود تهیه کنند ، چون میدانند که پوشیدن لباس خوب تاثیر زیادی روی ظاهر آنها خواهد گذاشت.
یکی از مشکلای که بیشتر خانم ها درگیر آن هستند و از آن رنج می برند ، هاله سیاهی است که به مرور زمان دور چشم آنها ایجاد شده است.در اینجا راه حل هایی را برای رفع سیاهی دور چشم ارائه می دهیم تا به کارگیری آنها تیرگی دور چشم های خود را که سال ها از آن رنج می برید را برطرف کنید.

تیرگی دور چشم شما ، نشان دهنده این است که شما در طول شبانه روز خواب و استراحت کافی داشته اید.البته به غیر از این ، موارد دیگری مثل ژنتیک ، قرار گرفتن در برابر نور خورشید بدون کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی ، پیری ، اگزما و آلرژی می توانند از عوامل دیگر سیاهی دور چشم شما باشند.

اگر تیرگی چشم شما به دلیل خستگی و عدم استراحت و خواب کافی است ، با موارد زیر می توانید آن را برطرف کنید.در ادامه همراه باشید و برای ارتباط با بهترین فروشگاه کیف و کفش شیراز روی لینک کلیک کنید.

روغن نارگیل
یکی از روغن های طبیعی که برای برطرف کردن تیرگی اطراف چشم از آن استفاده میشود ، روغن نارگیل است.استفاده از روغن نارگیل روی پوست ، باعث کاهش التهاب پوست و افزایش گردش خون می شود و از این جهت استفاده از آن در اطراف چشم ، تاثیر زیادی در برطرف کردن هاله سیاه دور چشم دارد.برای این منظور شب ها قبل از خواب مقداری از روغن نارگیل را روی پوست اطراف چشم بزنید و حدود 30 ثانیه ماساژ دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.البته اینکار را باید به مدت زیاد حتی تا هفته ها انجام دهید تا نتیجه مثبتی دریافت کنید.

گلاب

گلاب به دلیل جوانسازی پوست شناخته شده است ، اما آیا می دانید این ماده برای کاهش دایره های تاریک اطراف چشم مؤثر است.نه تنها این ، بلکه گلاب اثر تسکین دهنده ای روی چشم ها دارد.از آنجا که گلاب دارای خاصیت قابض ملایمی است ، به عنوان یک تونر پوست عمل می کند.

خیار       

حتما تا به حال دیده اید که برخی از افراد حلقه های خیار را روی چشم های خود نگه داشته اند ، اما شاید علت آن را نمی دانید.خوب ، خیار در واقع طراوت دهنده و همچنین تسکین دهنده است.خیار هم چنین در کاهش هاله سیاه دور چشم کمک زیادی می کند.برای این منظور خیار را بصورت حلقه ای برش داده و حدود نیم ساعت روی هر دو چشم نگه دارید.شما همچنین می توانید خیار را رنده کرده و در قسمت زیر چشم برای به دست آوردن نتایج بهتر به کار ببرید.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی دارای خاصیت سفید کننده قدرتمندی است که می تواند در روشنایی موثر پوست بسیار مفید باشد.همچنین حاوی لیکوپن ، فیتوشیمیایی است که برای پوست مفید است و همچنین از آسیب در برابر آن محافظت می کند.برای این منظور آب گوجه فرنگی را روی دایره های تاریک دور چشم بمالید و اجازه دهید تا 10 دقیقه روی پوست بماند.بعد از مدتی آن را با آب سرد بشویید.این نتیجه را دو تا سه بار در هفته دنبال کنید تا نتایج بهتری ببینید.

سیب زمینی خام

سیب زمینی خام حاوی آنتی اکسیدان است و خاصیت سفید کننده طبیعی دارد.این ماده دارای مواد مغذی است که به نفع پوست می باشد و همچنین پوست نازک اطراف چشم را تغذیه می کند.همچنین باعث کاهش التهاب و تورم رگ های خونی می شود.برای این منظور ، یک سیب زمینی را رنده کرده یا قسمتی از آن را برش دهید.برش را به مدت 10-15 دقیقه روی چشم ها قرار دهید و بعد از آن صورت خود را با آب سرد بشویید.هر روز این روند را تکرار کنید تا از حلقه های تاریک خلاص شوید.

روغن بادام

بادام منبع غنی ویتامین E است که برای پوست مفید است.روغن بادام را می توان به عنوان نرم کننده استفاده کرد ، زیرا دارای خواصی است که باعث لطافت پوست می شود.مقداری روغن بادام مصرف کنید و آن را به آرامی روی دایره های تاریک دور چشم ماساژ دهید.برای نتایج بهتر آن را یک شب تا صبح روی پوست بگذارید.